اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

5 پروژه عمرانی برق‌رسانی مهدی‌شهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

پنج پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان مهدی‌شهر هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

5 پروژه عمرانی برق‌رسانی مهدی‌شهر در دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مهدی‌شهر، حامد قانع، مدیر توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از افتتاح پنج پروژه عمرانی برق‌رسانی در ایام‌الله دهه مبارک فجر امسال با صرف اعتباری به مبلغ 70 میلیارد و 100 میلیون ریال خبر داد.

وی بیان کرد: پروژه نصب پنج دستگاه پست هوایی با ظرفیت 700 کیلوولت آمپر برای تأمین برق متقاضیان در شهرستان مهدی‌شهر با مبلغ 21 میلیارد و 580 میلیون ریال، پروژه احداث 250 متر شبکه فشارمتوسط هوایی و نصب یک دستگاه ترانس 50 کیلوولت آمپر برای تأمین برق مسکن ملی در شهرک شهدا با هزینه 21 میلیارد و 650 میلیون ریال ازجمله پروژه‌های قابل افتتاح است.

مدیر توزیع برق شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: همچنین پروژه توسعه شبکه فشارمتوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت 100 کیلوولت آمپر برای تأمین برق شهرک 20 هکتاری چاشم با مبلغ سه میلیارد و 800 میلیون ریال و پروژه احداث چهار هزار و 200 متر شبکه روشنایی با پایه تلسکوپی و سیمانی در بلوار چیک لوبار از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح در این شهرستان است.

قانع گفت: شهرک صنعتی و مجتمع گاوداران با اعتبار 14 میلیارد و 920 میلیون ریال و پروژه توسعه 400 متر شبکه فشارمتوسط هوایی و نصب یک دستگاه پست هوایی به ظرفیت 200 کیلوولت آمپر و تبدیل شبکه فشارمتوسط هوایی به زمینی جهت تأمین برق پارک مهرگان با هزینه هشت میلیارد و 150 میلیون ریال از دیگر پروژه‌هایی هستند که در دهه فجر سال 1402 افتتاح می‌شوند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول