اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

228 دستگاه آمبولانس جدید در حال تجهیز و توزیع است

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به خرید 500 دستگاه آمبولانس جدید، از تجهیز و آماده سازی 228 دستگاه آمبولانس برای توزیع در سطح کشور خبر داد.

228 دستگاه آمبولانس جدید در حال تجهیز و توزیع است

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، جعفر میعادفر گفت: پیش بینی می شود هر دو هفته حدود ۳۰ دستگاه آمبولانس جدید در سطح دانشگاه های علوم پزشکی توزیع شود. این آمبولانس ها ساخت سال ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ شرکت تویوتا هستند که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و نسبت به سایر آمبولانس ها، از نظر قیمت مناسب ترند.

وی با اشاره به هزینه های بسیار پایین نگهداری و تعمیرات آمبولانس های جدید، گفت: مصرف بنزین این آمبولانس ها بسیار پایین و استاندارد است. تجهیز این آمبولانس ها با تجهیزات تولیدات داخل از جمله برانکارد، ساکشن و کیف احیا انجام می شود.

رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه مشکلی بابت واردات آمبولانس های جدید نداریم، گفت: واردات آمبولانس از عوارض گمرکی معاف است البته نیاز است ترخیص آنها با همکاری گمرک، تسریع شود تا در اختیار دانشگاه ها و پایگاه های اورژانس کشور قرار گیرد.

میعادفر همچنین از واردات حدود ۵۰ دستگاه آمبولانس از محل کمک خیرین و همچنین سازمان های بین المللی به کشورمان خبر داد و گفت: مسیر واردات آمبولانس با کمک خیرین سلامت، باز شده و اعلام آمادگی می کنیم که هر یک از خیرین بتوانند آمبولانس را تا گمرک بیاورد، ثبت سفارش و ترخیص می کنیم و برای پایگاه اورژانسی که مورد نظر خیرین است، به کار می گیریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول