اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکل 25 کمیته در ستاد دهه فجر استان زنجان

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ۲۵ کمیته در ستاد دهه فجر استان تشکیل شده است، گفت: یکی از کمیته‌های این ستاد، کمیته رسانه ملی، مکتوب و برخط است.

تشکل 25 کمیته در ستاد دهه فجر استان زنجان

به گزاری خبرگزاری فارس از زنجان، اصغر حاج علی‌اکبری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه استان در راستای برگزاری برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در قالب کمیته رسانه‌، با بیان اینکه رسانه‌ها در اینکه در جامعه امید آفرینی می‌کنند ابزار مهمی به حساب می‌آیند و بخش بزرگی از امید جامعه را مدیون رسانه‌ها هستیم، اظهار داشت: ما در گام دوم انقلاب در یک دوران ویژه‌ قرار داریم که تمام جریان‌ها و رسانه‌های استکباری علیه ارزش‌های کشورمان قلم فرسایی و تمام دستاوردهای انقلاب را کوچک جلوه داده و سیاه‌نمایی می‌کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان اضافه کرد: در مقابل هجمه‌های رسانه‌های معاند و جریان‌های استکباری، امید آفرینی یکی از نقش‌های کلیدی رسانه‌ها در دوره کنونی است.

وی با بیان اینکه ویژگی متفاوتی که دهه‌ فجر امسال با سایر دهه‌ها دارد این است که این ایام‌الله پیش درآمدی است برای برگزاری رویداد مهم سیاسی یعنی انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: ما که در چهارچوب این نظام مقدس فعالیت و خدمات دریافت می‌کنیم وظایفی داریم که بر مبنای ارزش‌های الهی و فطری منطبق بر آموزه‌های دینی که امام (ره) منادی آن بودند یک بازخوانی برای نسل جدید بکنیم.

حاج‌علی اکبری با بیان اینکه نسل جدید تشنه معارف الهی و منطبق بر فطرت آموزه‌‌ها و معارف انقلاب اسلامی هستند، افزود: در این راستا ما می‌توانیم با کمک ابزار رسانه بهترین روش‌ها و بسترها را برای تربیت نسل نو در اختیار بگیریم و یک ادای دینی بکنیم و پرچم‌دار خون این شهدا باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان افزود: از رسانه‌ها درخواست داریم که در این ایام‌الله که پیش درآمدی است برای برگزاری انتخابات در اسفندماه با تبیین و انعکاس دستاوردها در ۴۵ سال گذشته قلم فرسایی و انعکاس مناسبی را داشته باشند.

وی اضافه کرد: از رسانه‌های مکتوب عضو کمیته رسانه درخواست می‌شود در کوتاه‌ترین زمان ممکن، برنامه‌های پیشنهادی خود را به معاونت فرهنگی اداره کل ارشاد اسلامی استان ارائه کنند.

حاج‌علی اکبری با بیان اینکه ۲۵ کمیته در ستاد دهه فجر استان تشکیل شده است، افزود: یکی از کمیته‌های این ستاد، کمیته رسانه ملی، مکتوب و برخط است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان همچنین در خصوص اکران فیلم‌های دهه فجر نیز گفت: این اداره‌کل  آمادگی خود را در این خصوص اعلام می‌کند و درصدد هستیم در صورت امکان نشست‌های با عوامل فیلم برگزار شود.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول