اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

مقاومت فلسطین تعلیق کمک‌ها به آنروا را محکوم کرد

«جنبش مجاهدین فلسطین» بامداد یکشنبه تعلیق کمک‌های مالی برخی کشورهای غربی به آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی را به‌عنوان مشارکت واقعی در نسل‌کشی در غزه توصیف کرد.

مقاومت فلسطین تعلیق کمک‌ها به آنروا را محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گروه مقاومت «جنبش مجاهدین فلسطین» بامداد یکشنبه تعلیق کمک‌های مالی برخی کشورهای غربی به آژانس امدادرسانی سازمان ملل به آوارگان فلسطینی را محکوم کرد.

این گروه مقاومت طی بیانیه‌ای گفت: «این تصمیم به عنوان مشارکت واقعی در جنگ نابودی غزه است که توسط رژیم فاسد [صهیونیستی] علیه مردم ما به راه افتاده است».

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: «این تصمیم آن کشورها همزمان با صدور تصمیمات دیوان بین‌المللی دادگستری مبنی بر اینکه دشمن [صهیونیست] نسل‌کشی علیه مردم ما در غزه مرتکب شده، صحبت‌های ما درباره ناتوانی نظام بین‌الملل و تسلیم‌شدن  آن در برابر سلطه نیروهای جهانی شر و استکبار و بی‌اعتنایی به همه شعارهای حقوق بشری مدعی آن را تایید می‌کند».

جنبش مجاهدین فلسطین تصریح کرد: «این تصمیمات خودسرانه که بر آنروا تاثیر می‌گذارد در چارچوب تلاش برای نابودی آرمان فلسطین و پاداش دادن به جنایتکاران صهیونیست به خاطر جنایاتشان است و هشدار می‌دهیم که پیامدهای آنها برای منطقه خطرناک خواهد بود».

طبق گزارش‌ها، تاکنون ۹ کشور از جمله آمریکا، انگلیس، ایتالیا، فنلاند، هلند، استرالیا، آلمان و اسکاتلند به بهانه دروغ‌های واهی منتشرشده توسط صهونیست‌ها، کمک‌های مالی به آنروا را تعلیق کرده‌اند.

«فیلیپ لازارینی» کمیسر کل آنروا بامداد یکشنبه طی بیانیه‌ای گفت: «تعلیق کمک‌های مالی به آنروا، فعالیت‌های بشردوستانه در خاورمیانه، به ویژه در غزه را تهدید می‌کند». (جزئیات بیشتر)

پیش از این، وزارت امور خارجه آمریکا بر اساس دروغ‌های رژیم صهیونیستی، ادعا کرده بود که ۱۲ کارمند آنروا در حمله رزمندگان مقاومت حماس به رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر سال گذشته (عملیات طوفان الاقصی) نقش داشته‌اند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول