اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی اولویت دارد

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کرمانشاه گفت: از تک‌تک نامزدهای انتخاباتی به عنوان عناصر و الگوی جامعه توقع داریم حول محور اخلاق حرکت کنند.

رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی اولویت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام محسن مفید رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کرمانشاه امروز در همایش پیشگیری از جرائم انتخاباتی دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی که با حضور نامزدهای انتخاباتی در سالن شهید قدوسی دادگستری کرمانشاه برگزار شد، هر امری را بدون اخلاص و رضایت خداوند ابتر خواند و اظهار کرد: عمل خود را خالص کنید چون نظاره‌گر اعمال، بصیر است و چیزی از نگاه پرورگار پنهان نمی‌ماند.

وی با بیان اینکه رقابت در چارچوب عقلانی باعث رشد و تعالی جامعه می‌شود، گفت: رعایت اخلاق در انتخابات مدنظر است، لذا از تک‌تک نامزدهای انتخاباتی به عنوان عناصر و الگوی جامعه توقع داریم حول محور اخلاق حرکت کنند.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کرمانشاه از نامزدها خواست در خصوص ظرفیت و پیشرفت‌ها کشور در طول دوران انقلاب، وظایف و اختیارات مجلس مطالعه داشته باشند و افزود: نامزدهای انتخاباتی باید ظرفیت‌ها و خدمات صورت گرفته در حوزه انتخابیه خود را بشناسند.


*همایش پیشگیری از جرائم انتخاباتی در کرمانشاه


*نامزدها باید بر سر برنامه رقابت کنند

وی با تأکید بر رقابتی بودن انتخابات، اضافه کرد: رقابت‌های نامزدهای انتخاباتی باید در قالب برنامه‌ها شکل گیرد؛ ضمن بازگو کردن خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از کاستی‌ها و برنامه‌های پیشنهادی خود برای برون رفت از این کاستی‌ها بگوئید.

مفید بر اصل مدیریت ستادهای تبلیغاتی از سوی نامزدهای انتخاباتی تأکید کرد و افزود: یک نامزد انتخابات باید در وهله اول توانایی مدیریت ستاد تبلیغاتی خود را داشته باشد تا بتواند در مراحل بعدی حوزه انتخابیه خود را مدیریت کند.

وی خاطرنشان کرد: قانون صراحتا اعلام کرده که علاوه بر اینکه اعضای ستاد انتخاباتی باید در محاکم قضایی پاسخگوی جرم خود باشند باید شخص داوطلب نیز به عنوان مسوول اصلی عینا پاسخگوی همان جرم باشد.

رئیس هیأت نظارت و بازرسی بر انتخابات استان کرمانشاه با اشاره بر ایجاد شور و نشاط در چارچوب قانون برای برگزاری انتخاباتی پرشور، اظهار کرد: هر مسوولی در جمهوری اسلامی ایران بر هر صندلی مسوولیتی که تکیه زده بداند نوکر ملت است.

وی مخاطب اصلی چهار راهبرد مقام معظم رهبری مشارکت، امنیت، سلامت، رقابت در برگزاری انتخابات را داوطلبان دانست و گفت: این نامزدهای انتخاباتی هستند که در وهله نخست با رفتار خود سلامت، امنیت و رقابت را برای مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی، رقم می‌زنند.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول