اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تاکسی‌‌ گازسوز و اتوبوس برقی داخلی به ناوگان درون‌شهری افزوده می‌شود

به گفته وزیر کشور سازمان شهرداری‌ها قراردادهای متعددی با ایران خودرو منعقد کرده است که یکی از آنها در حوزه تولید تاکسی گاز سوز است و علاوه بر آن قراردادی نیز در خصوص تولید اتوبوس برقی منعقد کرده‌ایم.

تاکسی‌‌ گازسوز و اتوبوس برقی داخلی به ناوگان درون‌شهری افزوده می‌شود

به‌ گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، احمد وحیدی امروز در آیین تحویل یک‌هزار دستگاه کامیونت آرنا پلاس به سازمان شهرداری‌های وزارت کشور که در ایران خودرو دیزل برگزار شد، اظهار داشت: براساس قراردادی که سازمان شهرداری‌ها و بهیاری‌های وزارت کشور با ایران خودرو منعقد کردند، تحویل یک‌هزار دستگاه کامیونت در روز جاری صورت گرفت.

وزیر کشور اظهار داشت‌: این کامیون‌ها برای امور مختلف از جمله حمل زباله، تانکر آب و خودروی آتش نشانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

وی افزود: در برخی شهرها به ماشین آتش‌نشانی نیاز داریم بنابراین اولویت ما تامین نیاز ماشین آتش‌نشانی برای این شهرها است و پس از آن سایر خودروها برای امور مختلف در شهرداری و دهیاری ها تقسیم می‌شود.

وزیر کشور بیان داشت: علاوه بر این قرارداد، قراردادهای دیگری نیز منعقد شده است بنابراین در سال که مزین به نام رشد تولید است، از دست اندرکاران صنعت و تولید داخلی تشکر می‌کنیم.

وی افزود: سازمان شهرداری‌های وزارت کشور قراردادهای متعددی با ایران خودرو منعقد کرده است که یکی از آنها در حوزه تولید تاکسی از جمله تاکسی‌های گاز سوز است و علاوه بر آن قراردادی نیز در خصوص اتوبوس برقی منعقد شده است.‌

وحیدی اظهار داشت: به‌زودی نیز تعدادی اتوبوس برقی به شهرداری کرج تحویل می‌شود و برای تولید تاکسی برقی و ون نیز قراردادهایی منعقد شده است.

وی با تاکید بر توجه دولت به تولید داخل اظهار داشت‌: آنچه که در داخل تولید می‌شود نباید وارد شود و باید از داخل کشور‌ تامین شود، همین خرید ما مهمترین حمایت از تولید است.

 

پایان پیام/
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول