اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

آغاز ثبت‌نام برای پذیرش دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و غیرانتفاعی از سه‌شنبه

ثبت‌نام و انتخاب رشته برای مرحله پذیرش دانشجو صرفاً با سوابق تحصیلی «معدل کل دیپلم» مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی بهمن ماه سال 1402 از سه شنبه دهم بهمن ماه آغاز می‌شود.

آغاز ثبت‌نام برای پذیرش دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای و غیرانتفاعی از سه‌شنبه

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، بر اساس مصوبات سی و هفتمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو به تاریخ ۱۸ دی ماه مقرر شد برای ظرفیت‌های خالی مانده رشته‌های تحصیلی مقطع کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیردولتی - غیرانتفاعی سال ۱۴۰۲که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام شده، برای نوبت بهمن ماه پذیرش انجام شود. 

ثبت‌نام و انتخاب‌رشته برای شرکت در این مرحله از روز سه‌شنبه به تاریخ۱۰ بهمن ماه تا روز شنبه به تاریخ ۱۴ بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان انجام خواهد شد. لازم به توضیح است اطلاعیه ثبت‌نام و انتخاب‌رشته حاوی شرایط و ضوابط پذیرش دوره مذکور از روز دوشنبه به تاریخ نهم بهمن ماه از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس خواهد بود.

متقاضیان کدرشته‌محل‌های پذیرش با سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی برای ثبت‌نام و انتخاب‌رشته لازم است به درگاه اطلاع‌رسانی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.iau.ir مراجعه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول