اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

پایان قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در قصرالدشت+ فیلم

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که در قصرالدشت اقدام به قدرت‌نمایی و تخریب خودروی شهروندان کرده بودند.

پایان قدرت‌نمایی اراذل و اوباش در قصرالدشت+ فیلم

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز دوشنبه ۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ اراذل و اوباشی که در پی قدرت‌نمایی اقدام به تخریب چندین دستگاه خودروی شهروندان کرده بودند برای بازسازی صحنه به محل ارتکاب جرم در محدوده قصرالدشت بازگردانده شدند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران سرهنگ سعید راستی در جمع خبرنگاران از دستگیری ۵ عامل تخریب خودروی شهروندان با قمه خبر داد.

سرهنگ راستی تصریح کرد: این اوباش ساعت ۲ بامداد در منطقه‌ای در جنوب غرب تهران با استفاده از قمه و شمشیر ۴خودروی پارک شده و ۳ خودرو در حال حرکت را تخریب کردند.

وی با بیان اینکه این افراد به محض تخریب خودروها از صحنه متواری شدند گفت: این پرونده ۶ نفر شاکی دارد و ۵ متهم که همگی دستگیر شدند؛ در حال حاضر ۴ نفر از آنها در زندان حضور دارند و یک نفر که دعوت کننده و لیدر سایر اوباش به محل ارتکاب جرم بود هم اکنون این جاست و پذیرفته که ۴ خودرو را با قمه تخریب کرده و باقی خودروها توسط دیگر اوباش مورد تخریب قرار گرفته‌اند.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران ادامه داد در پاسخ به پرسش فارس درباره سابقه دار بودن این افراد و اینکه آیا احدی از شهروندان مورد آسیب قرار گرفته‌اند یا نه ؛ اظهار داشت: این افراد از اراذل نوپا بوده و در حوزه چاقو کشی و درگیری سابقه داشته و ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از ارتکاب جرم دستگیر شدند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول