اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

جمهوری اسلامی مقابل تمام مستکبرین ایستاده است

مدیرکل بنیاد شهید، جانبازان و امور ایثارگران استان البرز ضمن تشریح برنامه‌های این اداره کل در ایام دهه فجر، گفت: امروز جمهوری اسلامی با اقتدار به مقابله با تمام مستکبرین و ظالمین ایستاده است.

جمهوری اسلامی مقابل تمام مستکبرین ایستاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج،‌ سلیمان رستمیان، مدیرکل بنیاد شهید استان البرز، امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه، که در سالن جلسات این اداره کل برگزاری شد، با بیان اینکه این انقلاب دسترنج زحمات خیل زیادی از شهدا و جانبازان است، گفت: بسیاری از کسانی که برای اسلام و این ملت دلسوز بودند، خواستار حاکمیت احکام اسلامی بر جامعه بودند.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی به تنهایی مقابل تمام ظالمین و مستکبرین ایستاده است و به حول و قوه الهی دوره ای را رقم زده‌ایم که بی‌مثال است، امروز ما دایه دار شیعیان هستیم.

این مقام مسؤول با بیان اینکه تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیازمند صرف هزینه‌هایی است که از جمله آن می‌توان به ریخته شدن خون جوانان ما در ابتدای انقلاب اشاره کرد، یادآور شد: پیش از انقلاب تنها ۱۰ درصد مردم در اجتماع و سیاست بودند اما امروز به لطف انقلاب اسلامی سطح آگاهی مردم ارتقاء یافته است.

وی با اشاره به اینکه خارج از مرزهای جغرافیایی نیز به افرادی که مورد ظلم هستند کمک می‌کنیم، ادامه داد: اگر کسی اهل تحقیق و پایبند اصول باشد متوجه می‌شود این انقلاب در مسیر درست قرار گرفته و جز بهترین و موفق‌ترین انقلاب‌های تاریخ جهان است.

وی در بخش دیگری با بیان اینکه انتظار می‌رود توسط اصحاب رسانه مفهوم ایثار و شهادت ترویج و تبلیغ شود، ادامه داد: مظلومیت دفاع مقدس و ایثارگران باید اطلاع رسانی شود.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به نامگذاری ایام دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: گردهمایی راویان ایثار، همایش خانواده‌ها در نماز جمعه، برگزاری جشن با خانواده شهدا، مسابقات ویژه دانش آموزان مدارس شاهد، سرکشی از خانواده‌های شهدای ادیان مختلف از جمله برنامه‌هایی است که به ترتیب در ایام دهه مبارک فجر برگزار می‌شود‌.

این مقام مسؤول تصریح کرد: میهمانی لاله‌ها به عنوان محوری ترین آیین همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد، در این میان غبار روبی و تجدید میثاق نیز انجام می‌شود.

رستمیان با اشاره به اینکه ۲ هزار تصویر شهید برای راهپیمایی ۲۲ بهمن میان حاضرین توزیع خواهد شد، اضافه کرد: همچنین تصویر ۵۳ شهید در مسیر راهپیمایی نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر ۵ خط تیراندازی و دارت به مجموعه‌های ورزشی استان افزوده خواهد شد، اضافه کرد: جشنوراه ورزشی، برگزاری جُنگ شادی و... نیز برنامه ریزی شده است.

این مقام مسؤول تصریح کرد: درراستای تولید محتوای فرهنگی چندین فیلم و مستند از شهدای البرز در سیمای استان پخش شده است، در این میان مقرر شد فیلم سینمایی سردار نصیری و سردار کیانپور با همکاری روایت فتح تولید شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول