اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رابطه مستقیمی بین محل زندگی و قهرمانی در اسکی وجود دارد

نایب رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر اینکه بین فاصله محل زندگی با پیست‌های اسکی رابطه مستقیمی وجود دارد، گفت: این رابطه فقط مختص ایران نیست بلکه در جهان هم این رابطه برقرار است.

رابطه مستقیمی بین محل زندگی و قهرمانی در اسکی وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مرتضی ساوه‌شمشکی، نایب رئیس فدراسیون اسکی ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات اسکی استان زنجان با تشریح وضعیت این رشته ورزشی و توسعه در آن در سطح کشور در سال‌های بعد از انقلاب اظهار کرد: فعالیت پیست اسکی در زنجان سابقه ۶۰ ساله دارد که با همت متخصصان امر شناسایی و راه‌اندازی شده است.
نایب‌رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر اینکه بین فاصله محل زندگی با پیست‌های اسکی رابطه مستقیمی وجود دارد، افزود: این رابطه فقط مختص ایران نیست بلکه در جهان هم این رابطه برقرار است.
وی با مطلوب توصیف کردن وضعیت اسکی زنجان با توجه به حجم برف و وسعت پیست اسکی پایایی گفت: فعالان این رشته ورزشی در زنجان ایثارگرانه و با جان و دل کار می‌کنند و موفقیت‌ها نتیجه این تلاش‌ها است.
ساوه‌شمشکی در ادامه بر لزوم ارائه گزارش سالانه عملکردها تاکید کرد و گفت: جلسات سال‌های کرونا طبق دستورالعمل باید به صورت وبینار برگزار می‌شد.
نایب رئیس فدراسیون اسکی با تاکید بر اینکه دوره‌های مربیگری برگزار شده بازآموزی نبوده بلکه تکمیلی بوده است، ادامه داد: نکته دیگر اینکه استفاده از عنوان هدیه برای ورزشکاران درست نیست، بلکه باید از کلمه جایزه و کمک بلاعوض استفاده شود تا در آینده مشکل ایجاد نشود.
وی تاکید کرد: در مورد همکاری با نیروی انتظامی هم قرارداد منعقد شود چرا که پرداخت حق‌الزحمه در این مورد وجود ندارد و باید تهاتر شود.
پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول