اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای پنج طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ایجرود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با جذب اعتبارات روستاهای فاقد دهیاری و مشارکت اهالی، مشکل تامین آب پنج روستا در شهرستان ایجرود رفع می‌شود.

اجرای پنج طرح آبرسانی روستایی در شهرستان ایجرود

علی محمد نادرخانی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان امروز در گفت‌و‌گو با فارس اظهار کرد: مشکل تامین آب آشامیدنی روستاهای «قره‌گنی»، «قادرلو»، «دورمشقان»، «بزین» و «قوشچی» با هزینه کرد اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: در قالب اجرای این طرح‌ها ۹ کیلومتر عملیات احداث و توسعه شبکه و خط انتقال اجرایی شد.

وی بیان کرد: عملیات برق رسانی و احداث مخزن ۳۰ متر مکعبی برای این روستاها نیز در دست ساخت بوده که پیش بینی می‌شود تا پایان سال به‌ صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

نادرخانی گفت: با آبرسانی به این روستاها جمعیتی افزون بر ۲۰۰ خانوار زیر پوشش خدمات تامین شرکت آب و فاضلاب استان زنجان قرار گرفته و از نعمت آب شالم و بخداشتی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان یادآور شد: پیش از این نیز طی سال جاری ۱۶ طرح آبرسانی روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در شهرستان ایجرود اجرا شده بود.

گفتنی است، شهرستان ایجرود با جمعیتی افزون بر ۳۷ هزار  نفر یکی از ۸ شهرستان زیر پوشش خدمات شرکت آب و فاضلاب استان زنجان است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول