اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اجرای بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت در سنندج

شهردار سنندج گفت: اجرای بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت و بهسازی با 130 هزار تن آسفالت ویترین خوبی از خدمات شهرداری سنندج بخصوص در نواحی منفصل شهری است و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

اجرای بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سیدانور رشیدی صبح امروز در ششمین شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: اقداماتی خوبی در راستای خدمت‌رسانی و توسعه و عمران شهری انجام شده که نتیجه کار گروهی و تیمی در شهرداری و همراهی و نگاه ویژه اعضای شورای شهر و مسوولان استانی و شهرستانی بوده است.

وی افزود: انجام این اقدامات به ویژه در حوزه عمران شهری، رفع مشکلات ترافیکی، توسعه فضای سبز، کارها و اقدامات فرهنگی موجب رضایتمندی شهروندان را در سطح قابل قبولی فراهم کرده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه برنامه‌های شهرداری سنندج طی سال‌جاری در قالب برنامه کوتاه، میان و دراز مدت تعریف شد و تا کنون توانسته‌ایم بخش قابل توجهی از آن را جامه عمل بپوشانیم، اذعان کرد: در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به شهروندان و تحقق اصل مهم عدالت‌محوری پروژه‌ها به صورت درون محلی تعریف و اجرا شده است.

رشیدی تصریح کرد: بودجه امسال شهرداری سنندج با ریل‌گذاری و نگاه تخصصی و دید توسعه محوری و نگاه به همه نقاط شهر تعریف و سعی کردیم با همراهی خوبی که بین اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریتی استان وجود دارد، زمینه را برای تحقق عدالت اجتماعی و خدمات‌رسانی در خور شان به شهروندان در مناطق و نواحی مختلف به ویژه حاشیه شهر فراهم آوریم.

وی افزود: در همین راستا بیش از 335 فعالیت و 380 پروژه در برنامه راهبردی امسال شهرداری سنندج وجود دارد.

به گفته وی، با اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در سال گذشته، پروژه‌های جدید براساس نیاز شهر در بخش‌های مختلف عمرانی با محوریت رفع مشکلات ترافیکی، سرمایه‌گذاری، ورزشی، فضای سبز، مناسب‌سازی، تحقق شهرداری الکترونیک و ...آغاز شده و پیشرفت خوبی دارند.

شهردار سنندج اظهار کرد: تکمیل بلوار 36 متری اتصال میدان لیلاخ، تکمیل بلوار ورودی ننله، اجرای پروژه تعریض پل قشلاق، تکمیل ساختمان ایستگاه آنش‌نشانی ناحیه منفصل شهری حسن‌آباد، تکمیل مجتمع فرهنگی هنری شهرداری سنندج، عملیات تکمیل بلوار36متری اسلام‌آباد، بلوار شهرک گلبرگ به بلوار اسلام، آغاز احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان محمدی و احداث بلوار 24متری پروژه اتصال میدان 12 فروردین به بیمارستان توحید از پروژه‌های اجرا شده و یا در دست اجرای شهرداری سنندج است.

رشیدی تصریح کرد: انجام بیش از یک میلیون مترمربع آسفالت و بهسازی با صرف 130 هزار تن آسفالت ویترین خوبی از خدمات دولت به مردم به نمایش گذاشته که این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: در این دوره با دیدگاه تحقق عدالت اجتماعی اقدامات خوبی در زمینه آسفالت معابر و کوچه‌ها در نایسر، ننله و حسن آباد انجام شد.

وی اذعان کرد: جدای از آسفالت و بهسازی معابر و خیابان‌ها بیش از 150هزار مترمربع کف فرش نیز در سطح شهر سنندج انجام شده است.

شهردار سنندج به ریل‌گذاری‌های فرهنگی شهرداری سنندج هم اشاره کرد و گفت: توسعه زیرساخت‌های فرهنگی علاوه بر تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری نقش بسزایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت جامعه به ویژه قشر جوان دارد.

به گفته رشیدی، برگزاری جشن شب نوروز در ورزشگاه 22 گلان، برگزاری جشن بین المللی نورز با مشارکت یونسکو و کشورهای حاشیه نوروز،برگزاری المپیاد ورزشی محلات، برگزاری جشنواره بین المللی تکنوازی ئاویه‌ر با حضور 5 کشور جهان، دومین جشنواره موسیقی خانقاهی، برگزاری 30 عنوان برنامه همزمان با هفته سنه، احداث دو زمین ورزشی چمن مصنوعی در نایسر، احداث 2 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری ناحیه حسن آباد و احداث 8 کیلومتر مسیر دوچرخه سواری حدفاصل بلوار کامکار و بلوار نظام مهندسی از جمله اقدامات انجام شده شهرداری سنندج بوده است.

وی گفت: احداث کمپ ماده 16 بنا به دستور رئیس جمهور و وزیر کشور به همت شهرداری و با همراهی دستگاه‌های مختلف اجرا شد و در حال حاضر بیش از 300 نفر در این کمپ ساماندهی و روند درمان خود را طی می‌کنند.

شهردار سنندج افزود: در حوزه سرمایه‌گذاری نیز بیش از 6 هزار میلیارد تومان پروژه تعریف شده و اجرای چند کلان‌پروژه هم در سنندج در دستور کار شهرداری قرار دارد در همین راستا در آینده نزدیک همایش بزرگ سرمایه گذاری با هدف جذب سرمایه گذاران در شهر سنندج برگزار می‌شود.

رشیدی از تحقق شهرداری الکترونیک و آغاز پروژە شهر هوشمند سنندج به عنوان دیگر دستاورد و اقدام این شهرداری نام برد و گفت: اجرای طرح شهرداری الکترونیک امسال در شهرداری سنندج کلید خورده و در حال حاضر پیشرفت 100درصدی دارد و روند کار با سرعت مناسبی در حال انجام است.

انتهای پیام۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول