اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در دشت آزادگان و هویزه چه کسانی هستند؟

حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه یکی از ۱۴ حوزه انتخابیه در استان خوزستان است که شامل شهرهای سوسنگرد، هویزه، کوت سید نعیم، رفیع، بستان و ابوحمیظه می‌شود.

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در دشت آزادگان و هویزه چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از هویزه، حوزه انتخابیه دشت آزادگان و هویزه یکی از ۱۴ حوزه انتخابیه در استان خوزستان است که شامل شهرهای سوسنگرد، هویزه، کوت سید نعیم، رفیع، بستان و ابوحمیظه می‌شود و یک کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی را در اختیار دارد.

با پایان زمان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت ۲۷ در این حوزه مورد تایید قرار گرفت.

انتخابات این دوره تحت تاثیر رد صلاحیت قاسم ساعدی نماینده کنونی مجلس است که حواشی آن همچنان ادامه دارد و هوادارانش همچنان منتظر اضافه شدن او به لیست نامزدها هستند.

یکی از چهره‌های شاخص انتخابات همانند دوره‌های اخیر یک معلم سوسنگردی به نام مجید داغری است که در انتخابات‌های اخیر نتوانست از مردم رأی لازم را برای نمایندگی مردم به دست آورد.

همچنین رقابت این دوره انتخابات با ثبت نام چهره شاخص و جدیدی به نام زاهد فردوس پناه سرپرست اسبق فرمانداری دشت آزادگان همراه است که باید با نامزدهای شاخصی همچون سید مهدی مولا، عیسی سیلاوی و صادق بوعذار رقابت کند.

از موارد قابل توجه در این انتخابات، استقبال از کاندیداتوری یک خانم به نام معصومه کوتی است.همچنین نامزدهای دیگری در این حوزه انتخابیه شانس خود را امتحان می‌کنند و هرکدام بخشی از رای‌ها را به خود اختصاص می‌دهند و می‌توان به علی نیسی، رحیم مرمضی، عبدالنبی سواعدی و عبدالوهاب سیلاوی اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ۱۱ اسفندماه امسال دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول