اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ریزش بهمن محور پونل به خلخال را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان با اشاره به مسدود بودن محور پونل به خلخال به دلیل بارش شدید برف گفت: به دلیل نبود ایمنی و احتمال ریزش بهمن، جاده محور پونل - خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال مسدود شده است.

ریزش بهمن محور پونل به خلخال را مسدود کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی نیک‌فهم مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان ظهر امروز در بازدید از محورهای کوهستانی استان و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بارش برف منجر به ایجاد اختلال در محورهای کوهستانی گیلان شده است، اظهار کرد: از شب گذشته  بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی گیلان آغاز و این بارش‌ها منجر به بارش شدید برف در محور اسالم_خلخال شده است

وی با اشاره به مسدود بودن محور پونل به خلخال به دلیل بارش شدید برف گفت: به دلیل نبود ایمنی و احتمال ریزش بهمن، جاده محور پونل - خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال مسدود شده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گیلان، ارتفاع برف در محور سیاهکل - دیلمان به پنج سانتیمتر رسیده و محور پونل - خلخال و محور شفت - امامزاده اسحاق سفیدپوش شده است.

نیک‌فهم با درخواست از رانندگان در خصوص به همراه داشتن زنجیر چرخ هنگام تردد در محورهای کوهستانی گیلان تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ راهدار و نیروهای راهداری در محورهای کوهستانی گیلان حضور دارند تا در صورت مشکل به خودروها و مردم خدمات‌رسانی کنند ولی با این حال از رانندگان درخواست دارم برای تردد در جاده های کوهستانی و برفگیر حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

پایان پیام/۳۳۸۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول