اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بهره‌برداری از 159 طرح برق‌رسانی در چهارمحال و بختیاری

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال و بختیاری از افتتاح 159 طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر 117 میلیارد تومان به مناسبت ایام الله دهه فجر در سطح این استان خبر داد.

بهره‌برداری از 159 طرح برق‌رسانی در  چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مجید فرهزاد از افتتاح ۱۵۹ طرح برق‌رسانی با اعتباری بالغ بر ۱۱۷ میلیارد تومان همزمان با دهه مبارک فجر در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: این طرح‌ها در زمینه توسعه و احداث شبکه‌های روشنایی معابر، تبدیل شبکه سیمی به کابل خود نگهدار، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌های برق‌رسانی شهری وروستایی، برق‌رسانی به مجموعه‌های نهضت ملی مسکن و دیگر متقاضیان جدید، برق‌رسانی به گلزار‌های مطهر شهدا، رفع حریم تاسیسات برق‌رسانی، جایگزینی چراغ‌های روشنایی معابر با سیستم‌های LED و تعویض کنتورهای معیوب است.

مدیر‌عامل شرکت توزیع نیروی برق چهارمحال وبختیاری، کاهش تلفات انرژی، رفع افت ولتاژ احتمالی، بهبود مبلمان شهری، برق‌رسانی به متقاضیان جدید، مدیریت مصرف برق، رفع نقاط خطرآفرین و در نهایت رضایت‌مندی مردم استان را از جمله مزایای اجرای این طرح ها عنوان کرد.

وی افزود: برق‌رسانی به طرح پدافندی انتقال آب دیمه کوهرنگ، گلزارهای شهدای گمنام در روستای دورک قنبری، شهر یانچشمه، شهر صمصامی، گلزار شهدای روستای دالورا و کندر، دزک‌آباد بیرگان، روستا قعله مدرسه و برق‌رسانی به روستاهای کنگرستان و هوردان، طرح‌های نهضت ملی مسکن در شلمزار ، گندمان و هفشجان از جمله طرح‌های افتتاحی حوزه برق در دهه مبارک فجر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول