اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

بازار شهرکرد رنگ و بوی انقلاب می‌گیرد

رئیس اتاق اصناف شهرکرد با اشاره به اینکه هم‌زمان با ایام الله دهه فجر برای ایجاد شور و نشاط انقلابی یک هزار پرچم در اختیار اصناف و بازاریان قرار داده می‌شود، گفت: همچنین برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرکرد است.

بازار شهرکرد رنگ و بوی انقلاب می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمود حبیبیان عصر امروز در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه هم‌زمان با ایام الله دهه فجر برای ایجاد شور و نشاط انقلابی یک هزار پرچم در اختیار اصناف و بازاریان قرار داده می‌شود، گفت: همچنین برپایی ایستگاه صلواتی و اجرای موسیقی زنده از دیگر برنامه‌های دهه فجر در شهرکرد است.

رئیس اتاق اصناف شهرکرد افزود: در نقاط پر تردد شهر از انقلاب تا چهارراه بازار و سه‌راه سینما و در امتداد چهارراه فصیحی و فلکه آیت‌الله دهکردی تا چهارراه استانداری جشن و پذیرایی خواهیم داشت.

حبیبیان بیان کرد: برنامه دیگر اتاق اصناف مسابقه بهترین تزئین دهه فجر مجتمع‌های تجاری است که ۱۰ نفر از برگزیدگان از پرداخت حق عضویت معاف می‌شوند.

وی عنوان کرد: همچنین بهترین خاطرات از انقلاب و دهه فجر نیز هدیه دریافت می‌کند و امیدواریم برنامه‌های دهه فجر به بهترین نحو در چهارمحال و بختیاری برگزار شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول