اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی طی دهه فجر در خراسان‌شمالی

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی گفت: طی ایام الله دهه‌فجر سال‌جاری ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی در سطح استان افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی ورزشی طی دهه فجر در خراسان‌شمالی

غلامحسین شاکری، مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهارکرد: طی دهه‌فجر ۴۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی، جوانان و عمرانی در سطح استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره‌به اینکه نقش سازمان‌‌های مردم‌ نهاد جوان و هیات‌های ورزشی استان و شهرستان‌ها در اجرای این برنامه‌ها حائز اهمیت است، گفت: محوریت تمام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی دهه فجر برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی، پاسداشت آن و انتقال پیام انقلاب به نسل جوان خواهد بود و در این راستا برنامه‌های ویژه‌ای برای جوانان در سطح استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان خراسان‌شمالی افزود: نواختن زنگ انقلاب اسلامی در زورخانه‌ها و خانه‌های جوان، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری جشن بزرگ انقلاب، برگزاری مسابقات در رشته‌های مختلف و در تمام رده‌های سنی، تجلیل از قهرمانان ملی و بین‌المللی، افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی، برگزاری همایش‌های مختلف همگانی در سطح استان از جمله مهم‌ترین برنامه‌ها در دهه فجر می‌باشد.

شاکری در خصوص پروژه‌های عمرانی قابل افتتاح در دهه‌فجر امسال بیان داشت: در بخش عمرانی افتتاح چمن مصنوعی روستاهای کیکانلو شهرستان مانه، چشمه قربان شهرستان سملقان، روستای زیارت و خانلق و اسلام‌آباد شهرستان شیروان، روستای مزارلق و یکه صعود و بچه دره رازوجرگلان، زمین چمن مصنوعی استادیوم شهرستان گرمه، خانه جوان شهرستان جاجرم، زمین تنیس خاکی مرکز استان بجنورد و گود باستانی شهرستان شیروان می‌باشد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول