اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار به شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بروجن

فرماندار بروجن گفت: برای فعالیت و کارآفرینی شرکت‌های دانش‌ بنیان در حال توسعه این شهرستان سال آینده ۳ میلیارد ریال اعتبار اختصاص داده می‌شود‌.

اختصاص 3 میلیارد ریال اعتبار به شرکت‌های دانش‌بنیان شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی در جلسه توسعه ستاد اقتصاد دانش‌ بنیان بروجن گفت: امروزه به برکت انقلاب اسلامی و جوانان شایسته و لایق، این شهرستان پیشتاز در حوزه‌های مختلف به خصوص در حوزه علمی است.

فرماندار بروجن با اشاره به اینکه مرتفع کردن مشکلات شرکت‌های دانش بنیان در سطح شهرستان زمینه‌ساز فعالیت این واحدها برای بروز ایده‌های تاثیرگذار و تبدیل ایده‌ها به ثروت ملی است، افزود: در خصوص احداث فضایی اشتراکی برای فعالیت و کارآفرینی شرکت‌های دانش بنیان در حال توسعه سال آینده ۳ میلیارد ریال اختصاص داده می‌شود‌.

شهرستان بروجن۳۰ شرکت دانش بنیان دارد

اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری در ادامه این جلسه با اشاره به توسعه شرکت‌های دانش‌ بنیان، بیان کرد: بروجن در حوزه فناوری و دانشگاهی یکی از شهرستان‌های پر ظرفیت استان است که دارای مجوز مرکز رشد و ۳۰ شرکت دانش بنیان است.

 وی افزود: از کمبودهای شهرستان بروجن در حوزه شرکت‌های دانش‌ بنیان، نبود فضای کارگاهی، آزمایشگاهی و دفاتر کاری و تسهیلات بانکی جهت توسعه محصول کارآفرینان است.

پیرعلی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری رویدادهای نوآوری جهت هماهنگی، هم‌افزایی و آشنایی دانشجویان با فضای اشتغال و کارآفرینی با هدف مهارت‌افزایی برای ظرفیت دانشجویی بروجن نیز از اولویت‌های پارک علم و فناوری و مرکز رشد این شهرستان است.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول