اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

کسب درآمد بالا و تجارت بدون ریسک از نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9

کافی است نهال گردو ژنوتیپ 9 را از ارغوان نهال بخرید و با پرورش آن مسیر رسیدن به اهداف خود را هموار و کوتاه کنید.

کسب درآمد بالا و تجارت بدون ریسک از نهال گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9

نهال گردو ژنوتیپ 9 برتر، نمونه ای از گردوهای اصیل ایرانی است که باردهی فوق العاده ای دارد و می تواند سالانه چندین تن (حداقل 12 تن در هکتار) محصول برایتان به ارمغان اورد. 

اگر تا به امروز هر نوع گردویی را در باغ خود امتحان کرده اید و به نتیجه دلخواه نرسیده اید، فرصت را از دست ندهید. نهال گردو ژنوتیپ بسیار مقاوم در برابر سرما هست و می توانید برای هر منطقه ای در هر نقطه از کشور به آسانی آن را کشت کنید و یک باغ سرسبز و آباد داشته باشید که لبخند رضایت را بر لبان شما به ارمغان می آورد. 

ژنوتیپ 9 هدیه ای از طبیعت 

این رقم از نهال گردو به صورت طبیعی اصلاح نژاد شده و امروزه توجه باغداران را حسابی به خود جلب کرده است. این توجه بی علت نبوده و به لطف باردهی خارق العاده نهال ژنوتیپ تیپ9 است که برای همه مناطق معتدل، نیمه سردسیر، کوهستانی و حتی سردسیر هم مناسب است. از این رو می توانید در تمامی نقاط کشور و دنیا با هر شرایط اقلیمی آن را کاشت کنید. نهال گردو ژنوتیپ 9 توسط دانشمندان ایرانی در ارغوان نهال کشف شد و بعد از آزمایشات کلی محققین ثابت شد که ژنوتیپ 9 از همه رقم های دیگر از جمله تیپ 7 – 4 – 11 و... و حتی گردو های چندلر - فرنور – اسرائیلی هم برتر بوده و همه این رقم ها معایبی در مقابل تیپ 9 دارند.

. ژنوتیپ 7 یا 9؟ مساله این است!

در جنگ بین این دو رقم، ژنوتیپ ارغوان تیپ 9 همیشه دو سر و گردن بالاتر است. این برتری بی علت نیست و از سری دلایلی که باعث می شود ژنوتیپ 9 را انتخاب کنید و نسبت به ژنوتیپ 7 مرغوب تر و بهتر باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد: 

 با هر منطقه ای سازگاری دارد 

نژاد تیپ 9 از اصلاح شده نهال گردو کانادایی ریشه می گیرد ولی تیپ7 نژادی نا معلوم هست 

 باردهی ژنوتیپ 9 نسبت به ژنوتیپ 7 بیشتر و البته یکدست تر است  

 یک گزینه اقتصادی است که ارزش سرمایه گذاری بالایی را دارد  

 بعد از 3 سال به باردهی اقتصادی می رسد و می توانید با فروش آن به درآمد برسید

گردو ژنوتیپ تیپ 7 در مناطق گرم و مرطوب قابل کاشت نیست چرا گه نیاز زیادی به اکسیژن دارد و در مناطق گرم بالای 40 درجه می سوزد وخشک می شود . درحالی که تیپ 9 مقاومت بالایی به هوای مرطوب بالای 75 درصد دارد و در دمای بالای 50 درجه هم بخوبی محصولدهی می کند.

فوت و فن های کاشت گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9

احتمالا تا به امروز این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که خشت اول گر نهد بنا کج، تا ثریا می رود دیوار کج، اگر می خواهید نهال های شما بی عیب و نقص رشد کند و به باردهی دلخواهتان برسد، باید از همان زمان کاشت حواستان را جمع کنید و کلیه مراحل کاشت، آبیاری، هرس و... را به صورت اصولی انجام دهید. از سری فوت و فن های کوزه گری کاشت نهال گردو ژنوتیپ عبارتند از: 

اولین نکته ای که باید به آن توجه کنید،چال زنی برای کاشت است. نهال ها را باید با فاصله 7*6 متر بکارید.  گودال های شما هم باید عمق 80 سانتی متری داشته باشند. اما این همه ماجرا نیست، باید خاک رویی را به کف گودال برگردانید و سپس روی آن را با کودهای حیوانی پوسیده و ماسه پر کنید. حال می توانید نهال را بکارید و با خاک زیری گودال را پر کنید. دقت کنید که نباید ریشه نهال به عمق 70 سانتی متری برسد، بلکه عمق کاشت ریشه در خاک باید حداکثر 30 سانتی متر باشد. 

بعد از یک هفته می توانید نهال را سربرداری کنید و در نهایت با رسیدگی مداوم و هرس اصولی، از برداشت محصولات گردو ژنوتیپ لذت ببرید.

نحوه کاشت نهال گردو در سایت ارغوان نهال بصورت کامل توسط مهندس رسول بابایی گذاشته شده هست. میتوانید برای کاشت نهال گردو فیلم مورد نظر را تماشا بفرمایید. یا با ما در تماس باشید تا راهنمایی های لازم ارائه گردد. 

مغز چرب و پر گردو ژنوتیپ 9، همان چیزی است که مشتریان به دنبال آن هستند

گردو ژنوتیپ 9 باردهی بالایی دارد و بیش از 80 درصد هر گردو با مغز سفید و چرب آن پر شده است. مغز این رقم از گردو بسیار خوشمزه است و طعم بی نظیری دارد به همین خاطر توانسته مشتریان زیادی در بازار داشته باشد و شما می توانید با قیمت خوبی مغز این گردو را در بازار بفروشید. 

هیچ خریداری نمی تواند از مغز درشت و سفید رنگ این گردو بگذرد. به همین خاطر است که می گوییم گردو ژنوتیپ 9 پر قدرت ترین رقم است که می تواند شما را به درآمد برساند. این یک ادعا نیست، می توانید آن را امتحان کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت نهال گردو می توانید همین حالا با کارشناسان ارغوان نهال تماس بگیرید. 

عمر اقتصادی این درخت چقدر است؟

وقتی صحبت از تضمین درآمد و رسیدن به سوددهی با ژنوتیپ به میان می آید، زمان تعیین نمی کنیم. چرا که این درخت عمر اقتصادی طولانی و نزدیک به 150 سال دارد و می تواند یک تضمین کننده مطمئن برای شما باشد. با سرمایه گذاری امروز خود می توانید در صد سال آینده به سود برسید. البته فراموش نکنید که شرایط نگهداری شما نیز بر روی ماندگاری و طول عمر درخت گردو اثر می گذارد. 

برای خرید گردو ژنوتیپ ارغوان تیپ 9  فقط چند روز فرصت باقی است !

زمان را از دست ندهید، اگر زمین های شما یخبندان نیست، همین حالا برای خرید نهال گردو ژنوتیپ اقدام کنید. ارغوان  نهال با قیمت استثنایی و کیفیت تضمینی نهال های ژنوتیپ را عرضه می کند که می توانید به صورت عمده خرید خود را انجام دهید و یک باغ سرسبز و سود ده داشته باشید. با خرید این نهال ها دیگر نگران باردهی درختان در چندسال آینده نخواهید بود چرا که اطمینان دارید نهال هایتان سرسبز خواهند ماند و به یک درخت تنومند و بارده تبدیل می شوند.

سخن آخر

نهالستان ارغوان نهال نهالستان نمونه کشوری در تولید نهال گردو در چند سال اخیر بوده و فعالیت این نهالستان زیر نظر جهاد کشاورزی می باشد. همه نهال های تولید شده در این نهالستان با لیبل جهاد کشاورزی ارائه می شود و ضمانت سلامت و کیفیت را نیز به همراه دارند. این مجموعه بزرگ انواع گردو ها را برای استانهای مختلف ازجمله نهال گردو در شیراز ، مشهد ، کرج ، اصفهان ، ارومیه وغیره ارائه می دهد. برای مشاوره و خرید نهال گردو می توانید با شماره ثبت شده در زیر و همچنین مراجعه به سایت ارغوان نهال با دفتر فروش نهالستان در ارتباط باشید.

شماره تماس: 09141836535

  nahalarghavan.com آدرس وبسایت: 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول