اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

وزیر دفاع: پرتاب اخیر ماهواره‌بر سیمرغ آغاز یک مسیر راهبردی است

امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع به مناسبت پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌بر سیمرغ تأکید کرد: این موفقیت ارزشمند، آغاز مسیر راهبردی و دشوار حضور در فضا‌های ناشناخته جهان هستی است.

وزیر دفاع: پرتاب اخیر ماهواره‌بر سیمرغ آغاز یک مسیر راهبردی است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پیامی پرتاب همزمان موفق سه ماهواره ایرانی، با ماهواره‌بر سیمرغ را به سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
وَ ما تُجْزَونَ اِلاّ ما کُنْتُمْ تَعْمَلُونَ * اِلاّ عِبادَ اللّهِ الْمُخْلَصینَ»
شما جز به آنچه انجام مى دادید جزا داده نمى شوید، مگر بندگان مخلص خدا
(سوره صافات، آیه ۳۹ و ۴۰)

همکاران عزیز و پرتلاشم در سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع

با درود به ساحت نورانی حضرت ختمی مرتبت و سلاله‌های مطهر ایشان که همیشه ایران اسلامی و ملت عزیزمان تحت عنایات و توجهات ویژه آنان مسیر موفقیت و سعادت را پیموده‌اند.

با توکل به ذات اقدس الهی و اعتماد به وعده او و با توسل به ائمه اطهار (سلام الله علیهم) پرتاب موفق ماهواره‌بر سیمرغ و قرار دادن همزمان سه ماهواره در مدار هزار و ۱۱۰ کیلومتری در کنار اخلاص، تدبیر، صبوری و پایمردی شما در جهت تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، این وعده قطعی خداوند متعال را در اذهان متبادر می‌سازد که فرموده است، یاری‌کنندگان دینش را یاری می‌کند و همانا پاداش مخلصین را خود وعده کرده است.

همکاران گرامی

این موفقیت ارزشمند آغاز راه سترگ و دروازه بزرگ مسیر راهبردی، پیچیده و دشوار کاوش و حضور و تسخیر فضا‌های ناشناخته جهان هستی است. تداوم این راه مطالبه رهبری معظم، ملت و مدیران عالی و دلسوزان آینده کشور است و می‌بایست ضمن تلاش مضاعف و بهره‌گیری از آموزه‌های تحصیل شده و با نگاه به افق‌های درخشان پیش رو، به این موفقیت بزرگ قانع نشد و با اعتماد به نفس دانشمندان و متخصصان و کارکنان خودساخته و‌ با تجربه و متدین آن مجموعه، آینده‌ای درخشان در این حوزه را رقم بزنند.

اینجانب ضمن استمداد از حضرت بقیة الله الاعظم حضرت ولی عصر (عج) و عرض تبریک به فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و خانواده معظم و معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران و به‌ویژه ملت شریف ایران اسلامی از همه شما همکاران و خانواده فداکار و‌ صبورتان در سازمان صنایع هوافضا، و همچنین سازمان‌های صنایع الکترونیک وزارت دفاع و دانشگاه مالک اشتر و سایر بخش‌های مؤثر که در این طرح عظیم راهبردی همکاری داشتند، تشکر می‌نمایم.

این موفقیت نشان داد که کید، حسد و بدخواهی و کارشکنی‌های دشمنان نظام مانع از پیشرفت‌های شگرف علمی فرزندان و جوانان میهن اسلامی‌مان نمی‌شود و تقارن پر خیر و برکت و پر مضمون این رویداد در آستانه آغاز سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و در گام دوم انقلاب اسلامی نویدبخش دستاورد‌های نوین در شکوفایی استعداد‌ها در سایه رهبری حکیمانه بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) و هدایت‌های پیامبرگونه امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) است که امروز کشور را در قلل رفیع عزت و پیشرفت همه‌جانبه و آینده‌نگر قرار داده است و رمز آن خودباوری، اعتماد به درون، تلاش روزافزون و اتکا به ملت و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه است.

اینجانب ضمن تبریک مجدد این موفقیت درخشان، توفیقات بیشتر را برای شما از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح
امیر سرتیپ دکتر محمدرضا آشتیانی

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول