اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

فاصله شما از ۴ تور رایگان کربلا آمنین فقط به اندازه یک سوال است

گروه زیارتی آمنین در برنامه‌ای به نام طرح قافله، هر هفته تور عتبات عالیات رایگان به ۵ نفر کربلا نرفته هدیه می‌دهد.

فاصله شما از ۴ تور رایگان کربلا آمنین فقط به اندازه یک سوال است

برای شرکت در قرعه کشی ۴ تور کربلا رایگان باید به سوال دینی که در شبکه‌های اجتماعی آمنین گذاشته می‌شود، پاسخ صحیح بدهید. در روز دوشنبه هر هفته می‌توانید سوال مسابقه هفتگی جدید را بخوانید. برای پاسخ به سوال باید وارد پنل طرح قافله برای ثبت نام کربلا نرفته ها شوید. اگر در این پنل به سوال پاسخ صحیح بدهید، در قرعه کشی هفته بعد شرکت داده می‌شوید.

چگونه برنده یکی از تورهای رایگان کربلا شوید؟

قبل از برنده شدن در مسابقه باید شرایط شرکت در طرح قافله را داشته باشید. طرح قافله ۴ جایزه دارد که ۳ جایزه آن مخصوص کربلا اولی‌ ها است. یعنی کربلا اولی‌ هایی که تا ۵ سال گذشته و یا بیشتر به کربلا نرفته باشند، برای شرکت در قرعه کشی اولویت دارند. ۱ جایزه هم مخصوص کسانی‌ست که در ۵ سال گذشته به کربلا رفته باشند و به سوال مسابقه، پاسخ صحیح بدهند.

پخش زنده قرعه کشی از کانال آپارات آمنین

روزهای یکشنبه هر هفته، قرعه کشی ۴ تور کربلا رایگان برای کربلا نرفته‌ها در کانال آپارات و شبکه‌های اجتماعی آمنین به صورت زنده برگزار می‌شود. اگر هم نتوانستید برنامه قرعه کشی را تماشا کنید، می‌توانید در روزهای سه‌شنبه لیست نفرات برنده را در کانال ایتا و شبکه‌های اجتماعی آمنین ببینید. در صورت برنده شدن یکی از تورهای رایگان کربلا، چند روز پس از قرعه کشی برای تعیین روز آغاز سفرتان با شما تماس گرفته می‌شود. شما می‌توانید در یک بازه تقریبا ۱ ماهه، روز آغاز سفرتان را انتخاب کنید.

جزئیات جوایز آمنین برای کربلا اولی ها

کربلا نرفته‌ها به مدت ۶ شب با کاروان‌های تحت نظارت سازمان حج و زیارت به زیارت نجف، کربلا، کاظمین، سامرا و امام زاده سید محمد (ع) مشرف می‌شوند. به دلیل برگزاری تورهای کربلا از شهرهای تهران و کرج، برندگان طرح قافله باید برای سفر به یکی از این شهر‌ها بیایند. برندگان با اتوبوس vip بیست و پنج نفره تا مرز عراق همراهی می‌شوند و از مرز با اتوبوس‌های عراق به کربلا یا نجف می‌روند. تمام وعده‌های غذایی بین مسیر و در هتل نیز بر عهده کاروان خواهد بود. در این سفر یکی از هتل‌های اختصاصی آمنین در کربلا و نجف برای آن‌ها رزرو می‌شود که درجه کیفیت آن از ۳ ستاره (درجه ۲ ج) به بالاست.

چند نکته ضروری برای شرکت در طرح قافله آمنین

کربلا نرفته ها فقط می‌توانند خودشان یا یکی از اقوام درجه ۱ را به جای خود با تور رایگان به کربلا بفرستند.
تنها راه شرکت در مسابقه و پاسخ به سوال، پنل ثبت نام آمنین است.
تنها تفاوت تورهای رایگان کربلا با تورهای معمولی، رایگان بودن این تورهاست و کیفیت سفرتان افت نمی‌کند.

دریافت اطلاعات کامل برای ثبت نام کربلا نرفته ها

برای دریافت اطلاعات کامل در مورد طرح قافله و نحوه اجرای تور کربلا می‌توانید از طریق شماره 1830-026 با کارشناسان آمنین تماس بگیرید یا به صفحه تور کربلا مراجعه کنید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول