اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

کشف 3 میلیارد تومانی انواع کالای قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف 3 میلیارد تومانی انواع کالای قاچاق در بازار تهران خبر داد.

کشف 3 میلیارد تومانی انواع کالای قاچاق در بازار تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس از کشف بیش از 38 هزار قلم انواع خوراکی و مواد شوینده قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد تومان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه افشاری تصریح کرد: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به انباری در بازار تهران منتقل شده و بعد از تخلیه و دپو در بازار توزیع می‌شود که در بازرسی از محل مشخص شد محل یک باب انبار فاقد مجوز در پارکینگی عمومی بوده و کالاها در سامانه انبارها نیز ثبت نشده است.

وی کالاها را شامل 21600 عدد شامپو، 7920 عدد آدامس، 7440 بسته قهوه و 1796 بطری نوشیدنی خارجی  ساخت کشور چین اعلام کرد و گفت: کالاها فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت با اعلام این که سوله انبار پلمب و پرونده قضایی به همراه متهمان به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول