اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

برف و یخبندان در راه قزوین

مدیرکل هواشناسی استان قزوین از ورود سامانه بارش زایی به همراه هوای سرد در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری خبر داد.

برف و یخبندان در راه قزوین

یوسف شیخ الملوکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزویناظهار کرد: بر اساس آخرین نقشه های پیش یابی برای امروز و فردا با گذر متناوب امواج تراز میانی جو از سطح منطقه، مانند دیروز که برای شهرهایی همچون آوج، کوهین و سیردان بارش ها به صورت پراکنده بود و در پاره ای از مناطق هم بارش برف و باران و در مناطق کوهستانی و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود.

وی افزود: از اواخر وقت پنجشنبه تا عصر روز جمعه، استان تحت تاثیر سامانه بارش زایی قرار می‌گیرد که همراه با هوای سرد خواهد بود و در بعضی ساعات، بارش برف را به مراه دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: به لحاظ دمایی پس از خروج سامانه بارشی در صبح شنبه کاهش محسوس دما و پدیده یخبندان رخ خواهد داد.

شیخ الملوکی اضافه کرد: در مدت زمان حضور سامانه بارشی که روز جمعه است لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری و کاهش دید افقی وجود دارد و احتمال انسداد راه‌های روستایی کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

این مسوول با اشاره به هشدار زرد هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از اواخر وقت پنجشنبه تا اواخر وقت جمعه شاهدبارش برف و پدیده مهخواهیم بود و در روز شنبه ۱۴ بهمن شاهد وزش باد و احتمال کولاک و برف به ویژه در گردنه های استان خواهیم بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول