اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مردم اسلام‌آبادغرب دَینشان را به کشور اَدا کرده‌اند

سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی شامگاه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه طی بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب گفت: حق سلامت را یک حق بنیادین میدانم و کم‌وکاستی‌های این بیمارستان برای ادای بخشی از حق این مردم باید بهبود بیشتری بیابد.

مردم اسلام‌آبادغرب دَینشان را به کشور اَدا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی شامگاه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه طی بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: بیمارستان اسلام‌آبادغرب تنها بیمارستانی بود که در جنگ تحمیلی آسیب جدی دید و برای من خیلی غم‌انگیز بود.

وی افزود: در واقعه‌ی تجاوز منافقین، کودکان بسیاری سوختند و ظلم‌های فراوانی بر این مردم در این بیمارستان روا داشته شد، خیلی دوست داشتم از نزدیک بیمارستان را ببینم و در جریان مشکلات کادر درمان زحمت‌کش قرار بگیرم.

دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با تصریح این‌که با توجه به مسئولیتی که از طرف رئیس‌جمهور در پیگیری آزادی‌های حقوق اجتماعی دارم حق سلامت را یک حق بنیادین میدانم، گفت: برایم خیلی مهم بود بدانم مردمی که دَینشان را بر نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند حقشان چگونه است بیمارستان فاز جدیدش افتتاح‌شده ولی کم‌وکاستی‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد که خود را مکلف میدانم که پیگیری کنم‌.

*بازدید خانم سکینه‌سادات پاد از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب


 وی بابیان تأثر از دیدن مرکز نگهداری بیماران مغز، اعصاب و روان ادامه داد: ما مردم ایران علی‌الخصوص مردم این شهر مدیون هستیم وظیفه ویژه داریم در خصوص اینکه امکانات را فراهم‌تر کنیم و خدمات بهتری بهزیستی در اختیار این شهروندان قرار دهیم و در این خصوص پیگیری لازم را انجام می‌دهم.

دستیار رئیس جمهور در خصوص ویژگی مردم اسلام‌آبادغرب بیان کرد: مردم این شهر، مردم مبارز، دردکشیده، زحمت‌کش و بسیار فرهیخته هستند و باعث افتخار است برای بنده که در فرصت کوتاه در این شهر حضور پیدا کرده‌ام.

سکینه السادات پاد عنوان کرد: در خصوص اینکه تسهیلگری کنم از طریق ریاست جمهوری بهزیستی و هر نهاد و مرجعی که بتواند مؤثر باشد بخشی از رنج خود بهزیستی و کادر بهزیستی بیشتر در تعامل با این بیماران هستند در دو رنج این بیماران کمتر شود.

در ادامه حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب بیان کرد: این شهر، شهر شهدای مرصاد بوده و در زمان دفاع مقدس بارها مورد هدف جنگ و بمباران قرار گرفت و یک هزار 283 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی گفت: شهر اسلام‌آبادغرب ازلحاظ موقعیت جغرافیایی و منطقه عظیم و سوق‌الجیشی از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است.

*بازدید خانم سکینه‌سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب


فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب سه شاخصه مهم برای این شهرستان برشمرد و اذعان داشت: شهرستان اسلام‌آبادغرب دارای سه شاخصه مهم یعنی شهر شهدای مرصاد، پایتخت جنگل‌های بلوط و شهر دوست دار کتاب معروف است.

وی در پایان مطرح کرد: اسلام‌آبادغرب دارای دو شهرک صنعتی مرصاد و کارخانه پتروشیمی هنوز با بهره‌برداری نرسیده و با پیشرفت ۳۰ درصدی، اما در خاورمیانه بی‌نظیر است.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول