اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

انتخاب هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر، نماینده طلاب و فضلای همدان با رأی اکثریت نمایندگان طلاب، مجدداً به عنوان رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا انتخاب شد.

انتخاب هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلا با موضوع انتخابات هیئت‌رئیسه سال دوم دوره نهم مجمع نمایندگان طلاب برگزار شد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی مهر، نماینده طلاب و فضلای همدان با رأی اکثریت نمایندگان طلاب، مجدداً به عنوان رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلا انتخاب شد.

در ادامه، رأی‌گیری برای نُواب هیئت رئیس برگزار شد که حجج‌اسلام والمسلمین سید فضل‌الله موسوی و محمد سعیدی به ترتیب به عنوان نائب رئیس اول و دوم این مجمع انتخاب شدند.

انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

رأی‌گیری پایانی این جلسه برای دو منشی هیئت‌رئیسه بود که حجت‌الاسلام عسگری به عنوان منشی اول انتخاب شد و حجج‌اسلام گلزاده و نقوی به دور دوم رفته و در جلسه بعدی مجمع عمومی نمایندگان طلاب، منشی دوم هیئت‌رئیسه انتخاب خواهد شد.

گفتنی است در ابتدای این جلسه، گزارشی از فعالیت یکساله مجمع نمایندگان طلاب از سوی حجت‌الاسلام گرمابی، منشی دوم هیئت‌رئیسه مجمع نمایندگان طلاب ارائه شد.

انتخابات هیئت رئیسه مجمع نمایندگان طلاب

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول