اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مشارکت مردم کردستان در انتخابات پرشور و معنادار خواهد بود

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با بیان اینکه بانوان کردستانی میدان‌دار انتخابات 12 اسفندماه هستند، گفت: مردم کردستان به ویژه بانوان در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیش‌رو بسیار پررنگ خواهد بود و مشارکت پرشور و معناداری را رقم خواهند زد.

مشارکت مردم کردستان در انتخابات پرشور و معنادار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، زینب زاله صبح امروز در جلسه کمیته سیاسی انتخابات بانوان استان کردستان اظهار کرد: مشارکت ضعیف در انتخابات به فرموده رهبر معظم انقلاب، مجلس ضعیف را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه بانوان حاضر در جلسه از بانوان تاثیرگذار استان هستند و همواره در برنامه‌های مختلف امور بانوان مشارکت تاثیرگذار داشته‌اند، تصریح کرد: هرکس در حد توان باید نقش خود را در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیش‌رو ایفا کند و قطعا بانوان کردستانی میدان دار انتخابات 12 اسفندماه هستند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان به نقش و ضرورت مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود براساس دیدگاه قرآن گریزی زد و گفت: خداوند در قرآن می‌فرمایید هیچ قومی به تغییر و رشد دست پیدا نمی‌کنند مگر در امور مشارکت داشته باشد.

وی اذعان کرد: انقلاب اسلامی ما بر مبنای دو اصل جمهوریت و اسلامیت بنا نهاده شده است و مردم همواره نقش مهم و تعیین کننده ای در اداره و پیشبرد اهداف این نظام داشته‌اند.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان اضافه کرد: انتخابات پرشور، مشارکت متکاثر ملی و فراگیر را به وجود می‌آورد و بسیاری از آرمان‌هایی که مد نظر نظام و ملت است تحقق می‌بخشد.

زاله با عنوان اینکه حکم شرکت در انتخابات حکم جهاد است، گفت: مقام معظم رهبری به کرات فرمودند هرجا مداخله دشمن باشد و باید با دشمن مقابله کنیم حکم جهاد دارد و انتخابات نیز مشمول این مهم است.

وی تصریح کرد: در کشوری که داعیه‌دار جمهوریت و دموکراسی است برگزاری بیش از 40 انتخابات مختلف مصداق واقعی مشارکت مردم در تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری هاست.

وی در ادامه با اشاره به هجمه‌های گسترده دشمنان در زمان برگزاری انتخابات گفت: امروز بیش از هر زمانی برای مقابله با هجمه‌های تبلیغی دشمنان نیازمند تبیین هستیم، ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیرات آن در اقتدار کشور باید به خوبی تبیین شود.

مدیرکل امور بانوان استانداری کردستان با تاکید براینکه چهار مولفه مهم رقابت، مشارکت، سلامت و امنیت از ضرورت‌های مورد توجه در انتخابات است که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، گفت: دعوت به شرکت در انتخابات حکم جهاد و به نوعی امر به معروف و نهی از منکر است چرا که این مشارکت پیامدهای مختلفی را در توسعه همه جانبه استان به دنبال خاهد داشت.

وی اضافه کرد: طی یکی دو سال اخیر گام‌های توسعه ای با عزم جهادی مدیریت استان انجام شده که زمینه امیدآفرینی را به دنبال داشته است.

وی گفت: حماسه حضور مردم در استقبال از رئیس جمهور که نشان از بصیرت آنهاست توقع در خلق حماسه‌های بزرگ را از استان بالا برده است.

وی عنوان کرد: قطعا در انتخابات اسفند ماه امسال نیز شاهد حماسه حضور بی نظیر مردم فهیم، بصیر و انقلابی این استان خواهیم بود و با مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح‌ترین زمینه را برای مجلس قوی فراهم خواهند کرد.

وی اذعان کرد: قطعا نقش بانوان در خلق حماسه بزرگ انتخابات پیشرو بسیار پررنگ خواهد بود و هجمه های دشمنان را بار دیگر نقش برآب خواهند کرد.

وی گفت: بانوان در پیروزی، تثبیت و توسعه نظام جمهوری اسلامی نقش مهمی داشته اند، پیشنه تاریخی حضور سرنوشت ساز بانوان ثابت کرده که همواره این قشر تاثیرگذار میدان‌دار انتخابات پیش رو خواهند بود.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول