اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف از مدیران شهری تقدیر کرد

دانشگاه صنعتی شریف با اهدای لوح از خدمات شهرداران مناطق ۲، ۵ و ۲۲ تهران، سازمان‌ زیباسازی شهر تهران و شرکت توزیع برق تهران بزرگ تقدیر کرد.

سرپرست دانشگاه صنعتی شریف از مدیران شهری تقدیر کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزایر فارس به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، همزمان با فرا رسیدن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم تجلیل از شهرداران، با حضور عباس موسوی و برخی از مسؤولین دانشگاه صنعتی شریف، شهرداران و معاونین مناطق ۲، ۵ و ۲۲ همچنین سازمان زیباسازی شهر تهران و شرکت توزیع برق تهران بزرگ، در ساختمان معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای مراسم سید عباس موسوی سرپرست دانشگاه صنعتی شریف با قدردانی از همکاری و همراهی خوب شهرداران و مسئولین مناطق ۲، ۵ و ۲۲ تهران گفت: خوشبختانه با همراهی شهرداران این مناطق در راستای حل معضلات موجود در منطقه و ناحیه دانشگاه صنعتی شریف توانسته‌ایم برخی از مشکلات و مسائل را هموار سازیم و گامی موثر به سمت حل سایر مشکلات برداریم.

وی افزود: همانطور که می‌دانیم دانشگاه شریف به عنوان نهادی نخبه‌پرور در سطح کشور و بین‌المل مطرح است که امیدواریم برای حل معضلات چنین محلی از حمایت و همراهی بیشتر شهرداری‌ مناطق اطراف بهره‌مند شویم.

سرپرست دانشگاه شریف در ادامه با اشاره به مسائل موجود از قبیل؛ مدیریت خیابان شهید قاسمی، ساماندهی تردد و پارک خودرو جهت رفع ترافیک، بازسازی مسجد دانشگاه، زیباسازی فضای دانشگاه و ابراز امیدواری کرد تا با حل این مشکلات محیطی مناسب برای دانشجویان و مردم ناحیه فراهم شود.

موسوی در ادامه با تاکید بر اینکه مسجد دانشگاه یک بنای ارزشمند، فاخر مذهبی در منطقه غرب تهران است گفت: مسجد دانشگاه تاکنون محلی برای برگزاری مراسم مذهبی در ایام خاص بوده است. با توجه به اهمیت و ضرورت این موضوع از مسؤولین حاضر در جلسه خواست تا برای بازسازی و راه‌اندازی این بنای ارزشمند، از دانشگاه حمایت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول