اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

توصیه‌های انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز دهه فجر

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: توصیه می‌کنم نامزدهای انتخاباتی از تخریب رقبا بپرهیزند.

توصیه‌های انتخاباتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین روز دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدعلی احمدزاده در آیین گرامیداشت سالروز ورود تاریخی حضرت امام به کشور با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی عنوان کرد: 12 بهمن ماه آغازی برای پیروزی ملت ایران در 22 بهمن ماه بود، مردم 10 شبانه روز در پشت بام خانه ها و خیابان ندای الله اکبر سر می دادند و با وجود اینکه تعداد زیادی شهید دادیم اما عقب ننشستند تا انقلاب به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به مردم ایران تنها نیست گفت: انقلاب اسلامی متعلق به همه آزادگان جهان است، انقلاب اسلامی توحید و خداپرستی را در زندگی مردم حاکم کرد و مقدمه بیداری همه ملت جهان شد و نور امیدی در دل همه جهانیان شعله‌ور کرد.

احمدزاده بیان کرد: از همه می خواهم این دهه را گرامی بدارند و انقلاب را به نسل جوان بعد از انقلاب معرفی کنند.

استاندار به در پیش بودن انتخابات 11 اسفند ماه اشاره کرد و افزود: امکان اینکه افرادی دیگری تا 19 بهمن ماه تایید صلاحیت کنند وجود دارد لذا فرصت رقابت برای همه گروه های سیاسی فراهم است.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: از مردم می خواهم پرشور در صحنه انتخابات که نوید بخش یک حضور گسترده باشند چرا که دشمن می خواهد مردم در انتخابات حضور نداشته باشند.

احمدزاده بیان کرد: ملت ایران دو رویداد مهم 22 بهمن و 11 اسفند را در پیش دارد در یوم الله ۲۲ بهمن با حضور باشکوه در راهپیمایی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به دشمنان ثابت می‌کنیم همچنان پای انقلاب اسلامی هستیم و در انتخابات اسفند ماه مهر تاییدی بر این پای بندی به انقلاب می زنیم.

 وی با بیان اینکه همه نامزدهای انتخاباتی در استان را به آرامش دعوت می کنم، گفت: خوشبختانه نامزدهای انتخاباتی با آرامش کار خود را انجام می دهند و درگیری نمی بینیم اما سفارش می کنیم از تخریب بپرهیزند و تنها به معرفی و ارائه برنامه های خودشان بپردازند تا به کسی آسیبی وارد نشود، اینکه مردم به چه کسی رای می‌دهند بعد از روز رای گیری مشخص شود

احمدزاده بیان کرد: یک نفر از هر سه حوزه انتخابیه به مجلس راه پیدا می کنند و بار سنگین مسئولیت بر عهده یک نفر است اما مسئولیت از بقیه ساقط نمی شود و آنها باید حمایت کنند، نباید اگر مردم فردی را انتخاب کردند بقیه کاندیدا و هواداران آنها احساس شکست کنند 

وی با اشاره به اینکه هر کسی که انتخاب شود با هدف خدمت به نظام است، گفت: مقدمات یک انتخابات سالم فراهم است مسوولان پای کار هستند و مشکلی در روند انتخابات وجود ندارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دهه فجر را گرامی بداریم ، جشن های انقلاب را باشکوه برپا داریم و خود را برای حضور در انتخابات ۱۱ اسفند آماده کنیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول