اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

بیش از ۱۱ هزار برنامه دهه فجر در استان تهران برگزار می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: همزمان با ایام دهه مبارک فجر حدود ۱۱ هزار و ۵۷۲ برنامه در قالب ۱۹۴ عنوان با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» در شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.

بیش از ۱۱ هزار برنامه دهه فجر در استان تهران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، سرهنگ مجید امیرعبداللهیان معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های دهه فجر اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر حدود ۱۱ هزار و ۵۷۲ برنامه در قالب ۱۹۴ عنوان توسط ۲۱۰۰ پایگاه بسیج محلات و بیش از 3 هزار کانون بسیج اقشار در شهرستان‌های استان تهران با همکاری ائمه جمعه و مسؤولان شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: این برنامه‌ها با شعار «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» و برای عینیت بخشیدن به ارزش‌های انقلاب به منظور تبیین و ترویج اهداف و دستاوردهای انقلاب و ترویج وحدت ملی با نمایش انسجام ملی و نقش آن در تحقق اهداف انقلابی اجرا می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: با توجه به اینکه انتخابات را در پیش‌رو داریم، برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با محوریت ایجاد شور و نشاط و امیدآفرینی در بین اقشار مردم برگزار می‌شود و یکی از فعالیت‌های مهم روشنگری در حوزه جهاد تبیین است.

سرهنگ امیرعبداللهیان بیان کرد: با توجه به اینکه یکی از راهبردهای دشمن ناامید کردن مردم و کاهش میزان مشارکت در انتخابات است، بیش از ۶ هزار نشست روشنگری، بصیرتی و سیاسی برای حدود ۸۰۰ هزار نفر از اقشار مختلف مردم به ویژه در مدارس و دانشگاه‌ها برگزار شده است.
 


وی با اشاره به اینکه دشمن برای جوانان شبهاتی ایجاد می‌کند، افزود: دشمن سعی می‌کند با ایجاد شبهات، باورهای نسل جوان را که دوران انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند و سختی‌های آن زمان را درک نکرده‌اند دچار شبهه کند لذا باید اطلاع‌رسانی درباره دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش تبیین شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در ادامه یادآور شد: زمانی که انقلاب اسلامی پیروز شد، طوفانی در دنیا شکل گرفت و اثرات انقلاب در تمام دنیا مشهود است و امروز مقاومت به یک فرهنگ تبدیل شده است.

سرهنگ امیرعبداللهیان با بیان اینکه در آن زمان برخی شعارهای امام(ره) را دست نیافتنی تصور می‌کردند، تصریح کرد: امروز خیلی از شعارهای امام راحل محقق شده، «بسیج» در کشورهای منطقه شکل گرفته، شیخ زکزاکی شیفته امام شده و افراد زیادی از کشور نیجریه را شیعه کرده است.

 

 

پایان پیام/67062

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول