اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

ماجرای حضور ۷ نفره تیم فوتبال شهرداری آستارا مقابل چادرملو

بازی تیم‌های شهرداری آستارا و چادرملو اردکان به دلیل به حد نصاب نرسیدن تعداد بازیکنان تیم آستارا نیمه تمام ماند!

ماجرای حضور ۷ نفره تیم فوتبال شهرداری آستارا مقابل چادرملو

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر امروز تیم‌های شهرداری آستارا و چادر ملو اردکان در ورزشگاه وحدت آستارا به مصاف هم رفتند و در شرایطی که تیم آستارا در این دیدار به دلیل صادر نشدن به موقع کارت بازی بازیکنانش با ۷ بازیکن وارد زمین شده بود در دقیقه ۴ و پس از مصدومیت یکی از بازیکنانش ۶ نفره شد و با سوت داور، این دیدار نیمه تمام ماند. 

در حالی که قرار بود دیدار این دو تیم از ساعت ۱۴:۳۰ آغاز شود؛ اما به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنان تیم آستارا، در نهایت با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد. 

اما شاگردان «آرش برهانی» در شهرداری آستارا پس از تاخیر ۳۰ دقیقه‌ای در نهایت با ۷ نفر وارد زمین شدند! 

در دقایق ابتدای این دیدار یکی از بازیکنان شهرداری آستارا دچار مصدومیتی شدید شد و در نهایت قادر به ادامه بازی نبود. 

از آنجایی که این تیم در ابتدا با هفت بازیکن وارد زمین شد و به دلیل مصدومیت و خروج یکی از بازیکنان، این تیم ۶ نفره شد و در نهایت با سوت داور این بازی در دقیقه چهار به اتمام رسید. 

قوانین ۱۷گانه فوتبال فیفا مقررات رسمی حاکم بر بازی فوتبال این است که برای تضمین بازی جوانمردانه، ایمنی و ثبات در بین بازیکنان، تیم‌ها و داوران طراحی شده‌اند.

قوانین فوتبال، جنبه‌های مختلف بازی مانند زمین بازی، توپ، بازیکنان، داور، مدت زمان مسابقه، شروع ابتدای مسابقه و شروع مجدد بازی، روش گلزنی، قانون آفساید، خطاها و تخلفات را در بر می‌گیرد، ضربات آزاد، ضربات پنالتی، پرتاب، ضربات دروازه، کرنر و محوطه فنی را در بر می‌گیرد.

قوانین و مقررات فوتبال به‌ طور دوره‌ای توسط هیئت بین‌المللی فوتبال (IFAB) که از نمایندگانی از فیفا و چهار اتحادیه بریتانیا تشکیل شده، به‌روزرسانی می‌شود. 

قانون بین المللی تعداد بازیکنان

در قانون شماره ۳ بین المللی فوتبال آمده است که مسابقات معمولاً توسط دو تیم ۱۱ نفره انجام می‌شود. با دروازه بان در مجموع ۱۱ بازیکن در زمین فوتبال گنجانده شده است. اگر یک تیم نتواند حداقل هفت بازیکن را در زمان مسابقه به میدان بفرستد، بازی لغو می‌شود. 

طبق قوانین بین‌المللی فوتبال نتیجه این دیدار سه بر صفر به سود تیم چادر ملو اردکان خواهد شد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول