اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

رئیس بنیاد مستضعفان: دنیا قدرت جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است

سردار حسین دهقان گفت: امروز همه دنیا قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است و دشمنان در طول این ۴۵ ‌سال تمام توان خود را به کار گرفتند تا در مقابل نظام قرار گرفته و آن را ساقط کنند اما نتوانستند.

رئیس بنیاد مستضعفان: دنیا قدرت جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، سردار حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان کشور شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهدای آسمانی‌ها در زواره، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران در تبعیت و حمایت از امام راحل وضعیتی را ایجاد کردند که انقلاب اسلامی ایران نامیده شد.

وی با بیان اینکه دستاوردها و آنچه که امروزه انقلاب به بشریت عرضه کرده بسیار بزرگ و دارای اهمیت است، افزود: انقلاب پرورش دهنده فرزندان در دامان مادران و یک نهال بود که امروزه میوه‌های آن نهال و دستاوردهای آن را در عرصه‌های مختلف شاهد هستیم و دهه فجر فرصت برای کسانی است که دل در گروی انقلاب و امام دارند که عظمت انقلاب اسلامی را درک می‌کنند.

دهقان خاطرنشان کرد: در مسیر انقلاب یکی از موضوعاتی که همواره ارزش دارد، انجام عمل صالح است و این عمل صالح روی دوم ایمان بوده که ایمان باید محصول آن عمل صالح باشد همچنین همه آنچه که در معارف دینی آمده و برای ما اهمیت دارد، باید در راستای ولایت و امامت باشد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: جهاد با امامت معنا پیدا می‌کند و امامت در حقیقت شاخص و اساس کار است، هر آنچه از اقدامات و تعاملات افراد می‌تواند معنی‌دار شود که تنها در سایه امامت و ولایت باشد و این رکن اصلی ولایت را اگر نادیده بگیریم، دیگر چیزی باقی نمی‌ماند.

وی بیان کرد: امام راحل در دوران مبارزه با طاغوت، اسلام را احیا کرده و آن را به صحنه سیاسی و اجتماعی وارد کرد و عمل صالح را با حضور خود در میان مردم معنادار کرد که عمل صالح همان انتخاب آگاهانه برای حرکت در راستای عزت اسلام است.

دهقان ادامه داد: شهادت نقطه آغاز پیامدهای تاثیرگذارتر است و شهدا زنده هستند، بنابراین بعد از شهادت موثرتر از قبل از شهادت هستند و جنبه‌های مادی و معنوی آنان بسیار بهتر آشکار می‌شود به همین دلیل است که می‌توانند الگو قرار بگیرند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور خاطرنشان کرد: همه آنچه که امروزه در موضع نظام در قبال تمام تحولات جهانی وجود دارد محصول شهادت شهدا و ایثارگری‌های رزمندگان است و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا در بالاترین موضع قدرت در جهان قرار دارد.

وی تصریح کرد: امروز همه دنیا قدرت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را پذیرفته است و دشمنان در طول این ۴۵ ‌سال تمام توان خود را به کار گرفتند تا در مقابل نظام قرار گرفته و نظام را ساقط کنند اما ملت ایران به مدد شهدا و در سایه رهبری امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مقابل دشمنان مقاومت کردند.

دهقان بیان کرد: شهر زواره با جمعیت محدود در دوران دفاع مقدس ۱۲۰ شهید را تقدیم انقلاب و اسلام کرده است و در یک روز نیز ۳۵ شهید از یک عملیات را مردم شهیدپرور این شهر تشییع کردند که این‌ها نشان از عظمت و مجاهدت شهدا است.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور اضافه کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در ایام دهه فجر برای مردم تبیین شود و اگر مردم غفلت کرده و فریب وسوسه‌ دشمن را بخورند موجب شکست مردم شده؛ دشمنان می‌توانند بر روی نسل جوان که فاصله زیادی از سال‌های انقلاب دارند، تاثیرگذاری کنند.

وی یادآور شد: کسانی که در دوران انقلاب حضور داشتند با مقایسه وضعیت قبل و بعد از انقلاب، تغییرات و تحولات را متوجه می‌شوند و ارزش انقلاب را درک می‌کنند اما جوانانی که با سال‌های انقلاب فاصله داشتند در موضع خطیر شناسایی انقلاب قرار دارند.

پایان پیام/۶۳۱۳۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول