اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح 46 پروژه آبفای سمنان در دهه فجر

46 پروژه صنعت آب استان سمنان هم‌زمان با دهه مبارک فجر افتتاح می‌شود.

افتتاح 46 پروژه آبفای سمنان در دهه فجر

منصور کشاورزیان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به مناسبت ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، 46 پروژه آبرسانی، خدمات دفع و تصفیه فاضلاب با اعتباری بالغ بر یک هزار و 990 میلیارد و 900 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

کشاورزیان افزود: علاوه بر این، کلنگ‌زنی 27 پروژه با پیش‌بینی اعتباری بالغ بر یک هزار و 750 میلیارد و 500 میلیون ریال در دهه فجر سال جاری انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: 10 پروژه در سمنان، هفت پروژه در شاهرود، چهار پروژه در دامغان، سه پروژه در گرمسار، پنج پروژه در مهدی‌شهر، چهار پروژه در سرخه، 2 پروژه در آرادان و 6 پروژه در میامی و پنج پروژه در استان در دهه فجر سال جاری افتتاح می‌شود.

کشاورزیان تعدادی از مهم‌ترین پروژه‌ها را شامل تأمین آب شرب شهر کلاته‌رودبار شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، اجرای خط انتقال به طول 4.5 کیلومتر و در شهر سمنان، حفاری و تجهیز چاه شماره سه سوکان، احداث مجتمع روستایی جنوب سمنان، ایجاد تأسیسات جداسازی آب شرب در روستای جام و خط انتقال چشمه روزیه به طول یک هزار و 500 متر در شهرستان مهدی‌شهر عنوان کرد.

وی از تأمین آب شرب روستای فولادمحله شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه، احداث مخزن یک هزار مترمکعبی راه‌بند و در شهرستان میامی حفر و تجهیز یک حلقه چاه و احداث خط انتقال به طول سه هزار و 300 متر، آبرسانی به روستای نام‌نیک و همچنین تأمین آب شرب شهر رضوان که شامل حفر و تجهیز چاه و خط انتقال برق و اجرای خط انتقال آب به طول 2 هزار و 200 متر و تأمین آب شرب روستای کرنگ که شامل خط انتقال آب به طول 2 هزار و 100 متر و حفر و تجهیز چاه نیمه عمیق است، خبر داد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان در خصوص پروژه‌های کلنگ‌زنی نیز گفت: سه پروژه در شهرستان سمنان، 2 پروژه در مهدی‌شهر، 9 پروژه در شهرستان شاهرود، پنج پروژه در شهرستان دامغان، پنج پروژه در شهرستان میامی، یک پروژه در شهرستان گرمسار و 2 پروژه در شهرستان آرادان کلنگ‌زنی می‌شود.

 پایان پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول