اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

آیت‌الله حیدری: مشکلات کشور با حضور مردم در صحنه قابل حل است

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مشکلات گرانی با حضور مردم در صحنه قابل حل است، این مشکلات، امتحاناتی هستند که به یاری خدا و عنایات امام زمان(عج) حل خواهد شد.

آیت‌الله حیدری: مشکلات کشور با حضور مردم در صحنه قابل حل است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری شامگاه پنج‌شنبه در دیدار با بزرگان و فعالان اجتماعی و فرهنگی منطقه شوشتر نو اظهار کرد: مشکلات کشور به‌واسطه مطالبه قانونی حل می‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: در چند سال اخیر ۵۰ هزار نامه جهت پیگیری مشکلات مردم به ادارات و سازمان‌های مختلف نوشته‌ام.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: روزانه ده‌ها مراجعه‌کننده جهت حل مشکلات شخصی یا اجتماعی داریم و بنده تا آنجا که در وسعم باشد فروگذار نخواهم بود.

وی تصریح کرد: در مورد مشکلات آب خوزستان صدای مردم را فریاد زدم، الحمدلله مطالبات به نتیجه رسید و همه طرح‌های انتقال آب به استثنای یک تونل غیرفعال شد و انتقال آب از دریا جایگزین شد.

آیت‌الله حیدری آل‌کثیر با تاکید بر این نکته که استخدام در ارگان‌های دولتی تنها راه حل مشکل بیکاری نیست، خاطرنشان کرد: کارآفرینی است که می‌تواند مشکل بیکاری را برطرف کند.

امام جمعه موقت اهواز همچنین در جمع اقشار مختلف مردم در مسجد الرسول(ص) شوشتر تاکید کرد: مشکلات گرانی با حضور مردم در صحنه قابل حل است، این مشکلات، امتحاناتی هستند که به یاری خدا و عنایات امام زمان(عج) حل خواهد شد.

وی با اشاره به این مطلب که نظام اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ملت ایران عطا کرد، ادامه داد: نظام اسلامی با حضور مردم، رهبری امام(ره) و فداکاری شهدا شکل گرفت، پشتوانه اصلی این انقلاب عنایات حضرت ولیعصر(عج) است.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تبریک دهه فجر گفت: آمریکا روز ۲۱ بهمن را برای قتل عام بیش از یک میلیون نفر در تهران و اعدام امام و یارانش در نظر گرفته بود و مأمور اجرای این عملیات ژنرال هایزر بود که امام در همان روز اعلامیه‌ای صادر کردند که اگر خون از بینی کسی بیاید حرف آخر را با شما خواهم زد. اشاره ایشان به حکم جهاد بود. در اثر همین اعلامیه ژنرال هایزر روز ۲۱ بهمن با هواپیما از ایران فرار کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول