اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

میز خدمت با حضور وزیر دادگستری در شیراز برگزار می‌شود

همزمان با دهه فجر، وزیر دادگستری به نمایندگی از دولت سیزدهم صبح جمعه برای حضور در چند برنامه از جمله برپایی میز خدمت به شهر شیراز سفر کرد.

میز خدمت با حضور وزیر دادگستری در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امین حسین رحیمی وزیر دادگستری صبح جمعه و همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، به منظور شرکت در چند برنامه، به نمایندگی از دولت سیزدهم به شهر شیراز سفر کرد.

وی در بدو ورود به فرودگاه بین المللی شهید آیت الله دستغیب شیراز مورد استقبال رسمی محمدهادی ایمانیه استاندار فارس، حجت الاسلام موسوی رئیس کل دادگستری استان و برخی دیگر از مسئولین استانی قرار گرفت.
 
افتتاح فاز سوم پروژه بزرگراه شهید سلیمانی، سالن ورزشی بعثت و سایر پروژه های مناطق یک و شش شیراز از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر دادگستری به شیراز است.
 
وزیر دادگستری پیش از ظهر امروز نیز با حضور در حرم مطهر احمدبن موسی الکاظم علیه السلام در قالب میز خدمت با مردم استان، بی واسطه سخن می گوید و پس از آن به‌عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه شیراز به ایراد سخن می پردازد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول