اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

وزیر دادگستری: دولت در تلاش است فشار اقتصادی را کم کند

وزیر دادگستری گفت: دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تامین کالای اساسی فشارهای اقتصادی را کم کند.

وزیر دادگستری: دولت در تلاش است فشار اقتصادی را کم کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، امیرحسین رحیمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز شیراز با اشاره به اینکه اعضای دولت و به ویژه رئیس جمهور از تحت فشار بودن مردم مطلع هستند، گفت: دولت در تلاش است با نظارت بر بازار و تأمین کالای اساسی فشارهای اقتصادی را کم کند.

وی با اشاره به اشاره به راه اندازی واحدی در راستای نظارت و بازرسی با تاکید رئیس جمهوری، افزود: این تصمیم در راستای رفع کمبود کالای اساسی و نظارت و بازرسی در بازار ایجاد می‌شود که سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان عهده دار آن شده و به زودی ابلاغ می‌شود.

وزیر دادگستری همچنین با اشاره به رسیدگی سازمان تعزیرات به بیش از یک میلیون و ۷۱۲ هزار پرونده در مدت دو و نیم سال گذشته، بیان کرد: در این مدت ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان جریمه وصول شده است.

وی با اشاره به اینکه در استان فارس نیز در این مدت به ۱۰۹ هزار و ۱۴۰ پرونده رسیدگی شده است، اظهار کرد: مجموع جریمه‌های وصولی ۶۲۴ میلیارد تومان بوده است.

رحیمی با اشاره به موضوع انتخابات، ضرورت سلامت و امنیت آن را دو موضوع مهم و از وظایف دولت برشمرد و گفت: انتخابات با حضور سلیقه‌های مختلف و با تبلیغات اخلاق محور بدون تخریب، رقابتی با مشارکت بالای مردم را رقم می‌زند و مشارکت در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.

وزیر دادگستری با اشاره به نقش انتخابات در مقابله با تهدیدهای خارجی، گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی، تهدیدهای خارجی را با وجود جنگ اقتصادی، خنثی می‌کند.

رحیمی به جایگاه مجلس در توسعه و پیشرفت کشور نیز اشاره کرد و اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور و ریل قطار حرکت توسعه است و اگر مجلسی قوی داشته باشیم، کشور روز به روز پیشرفت می‌کند.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول