اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

استقرار حکومت اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

امام جمعه اسفراین گفت: استقرار حکومت اسلامی در کشور مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است و خداوند متعال دوست ندارد که مدیریت بر اهل ایمان به‌دست کفار باشد.

استقرار حکومت اسلامی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه اسفراین در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان اسفراین با توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و با تبریک بعثت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص)، اظهارکرد: هدف از بعثت پیامبران طاغوت ستیزی بوده و خداوند این انبیاء الهی را فرستادند تا طاغوت‌زدایی و طاغوت ستیزی کنند و به دنبال آن حاکمیت دین را در بین امت اسلامی برقرار کنند.

وی با گرامیداشت ماه رجب ماه مغفرت و خودسازی گفت: ماه مبارک رجب فرصت مناسب برای انسان‌ها است تا بتوانند با استفاده از این فرصت و غنیمت شمردن آن، دل و جان خود را در زیر باران رحمت و مغفرت الله شست‌وشو دهند و به سعادت ابد برسند.

امام جمعه اسفراین استغفار را کلید کارگشایی دانست و افزود: استغفار باعث زدودن زنگار دل‌ها می‌شود و بلا و سختی را از وجود انسان و خانواده به‌دور می‌کند که همه ما از برکت این ماه استفاده کنیم و از توبه و استغفار غفلت نکنیم تا زمینه‌ای برای ورود به ماه مهمانی خدا باشد.

خطیب جمعه اسفراین در ادامه با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و یاد و خاطره ۶۰ هزار شهید دوران انقلاب استقرار حکومت اسلامی در کشور را مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: خداوند متعال لحظه‌ای حاضر نیست که مدیریت بر اهل ایمان به‌دست کفار و نوکران آن‌ها باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی اسفراین به مقایسه خدمات انقلاب اسلامی با دوران ستم‌شاهی پرداخت و تصریح کرد: در دوران ستم‌شاهی در ۵۰ سال حکومت آنان و با فروش روزانه ۲۵ میلیون بشکه نفت نتوانستند ابتدایی‌ترین نیاز مردم که برق و جاده و سایر نیازهای اولیه را برای مردم تامین کنند اما جمهوری اسلامی در مدت ۴۵ سال با فروش ۲ و نیم میلیون بشکه در روز توانسته خدمات شایانی از جمله راه، برق، گاز و سایر توانمندی‌ها را در کشور به حد اعلا برساند.

وی گفت: با ارائه این خدمات و پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه فن‌آوری ایران اسلامی امروز مایه افتخار و سربلندی در دنیاست که همه مدیون این نعمت الهی هستیم که خداوند نصیبمان کرده و باید شکرگزار این نعمات باشیم و مسوولین نیز بایستی کمر همت ببندند و شبانه روز به این ملت خدمت کنند که این امت شایسته خدمت است.

پایان پیام/د 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول