اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

امام جمعه لالی: دولت جلوی نابسامانی‌های بازار را بگیرد

امام جمعه لالی گفت: مردم انتظار دارند دولت نسبت به معیشت آن‌ها پیگیر بوده و از این نابسامانی‌های بازار جلوگیری کند.

امام جمعه لالی: دولت جلوی نابسامانی‌های بازار را بگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از لالی، حجت‌الاسلام محمد گرمسیری امام جمعه لالی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه در مصلای این شهر با تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص) و آغاز دهه فجر اظهار کرد: پیشرفت‌هایی که در کشور نمایش داده می‌شود موجب عصبانیت دشمنان ما شده و این‌ها را شکست‌های خود می‌دانند اما از آن جایی‌که رسانه‌های ما ضعیف هستند این پیشرفت‌ها به گوش مردم نمی‌رسد.

وی  تاکید کرد: این گله چند ساله ماست که چرا خدمات دولت و نظام به اطلاع مردم نمی‌رسد در حالی که به عنوان نمونه در این ایام بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در لالی طرح و برنامه انجام شده اما آیا همه این کارها به اطلاع مردم می‌رسد.

امام جمعه لالی تصریح کرد: ادارات روابط عمومی‌های خود را قوی کنند تا کارهایشان به اطلاع مردم برسد چرا که ضعف رسانه‌ای در عدم تبلیغات خدمات دولت به مردم با جنگ رسانه‌ای و تبلیغات منفی دشمنان روبه‌رو می‌شود.

وی عنوان کرد: ما مشکلات معیشتی داریم چون سیاست‌های اقتصادی مناسبی دنبال نمی‌شود اما همه اقدامات و خدماتی که نظام جمهوری اسلامی به مردم ارائه می‌دهد باید به اطلاع عموم جامعه برسد.

گرمسیری با اشاره به افزایش قیمت ها در بازار بیان کرد: عده‌ای دنبال گران سازی و فشار معیشتی بر مردم هستند و با صحبت‌های خود باعث التهاب بیشتر به بازار می‌شوند به طوری که مردم انتظار دارند دولت نسبت به معیشت مردم پیگیر و از این نا به سامانی‌ها جلوگیری کند.

امام جمعه لالی خاطرنشان کرد: انقلاب ماندنی است ولی عده‌ای دست و پای بیهوده می‌زنند و نباید شک کرد که این انقلاب به ظهور حضرت حجت(عج) متصل خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول