اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مشکلات تبعیض گونه مناطق آزاد با شهرهای اصلی رفع شود

امام جمعه شهرستان بندر خمیر گفت: دولت انقلابی برای برخی مشکلات ساختاری و تبعیض گونه شهرهای اصلی که ورودی مناطق آزاد هستند را مرتفع کند.

مشکلات تبعیض گونه مناطق آزاد با شهرهای اصلی رفع شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندر خمیر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اظهار کرد: کسی که دوست دارد با تقوا ترین مردم باشد باید توکل را در وجود خود تقویت نماید توکل به معنای واسپاری و وکالت دادن امور خود به خدای رحمان است به  این معنا که شخص یا جامعه متوکل دست خود را در دست قدرت کسی می‌بیند که قدرت لایزال عالم است و می‌تواند آن را از سختی ها و فتنه برهاند.

وی ادامه داد: نمونه شخصیت  صادق و اهل توکل دوران معاصر ما حضرت امام خمینی ره بود، کسی  که رفتار موحدانه او دلهای مؤمنین را به ادامه مسیر انقلاب امیدوار نمود، امام (ره) در حالی در ١٢بهمن سال ۵٧ به ایران بازگشت تا احیاگر اهداف بلند وبزرگ اسلام باشد و قیام مردم ایران با رهبری او نابودی حکومت طاغوت رقم بخورد و پرچم رسول الله ص را در قله های عالم به اهتزار در آورد.

خطیب جمعه خمیر ادامه داد: البته انقلاب سال ۵٧ تازه شروع راه بلند و تمدن ساز مردم ماست انقلاب اسلامی ایران تبدیل الگوی جوانان خداجوی عالم،  محور اعتماد به نفس آحاد امت اسلامی و مردم عزیز ما به خود ببالند که می‌بینند یک دنیا متوجه قدرت بصیرت و اقتدار اندیشه ای آنان است .

صالحی ادامه داد: روزگار روشن و دل انگیز و میعاد فتوحات مسلمانان نزدیک است و شکست و استیصال مستکبران و قلدرها فرا رسیده است به فضل الهی نابودی اسرائیل در اوج حمایت غربی ها نزدیک است همانگونه که رژیم پهلوی در اوج حمایت آمریکا از بین رفت.

وی اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی و اعتماد به استعداد جوانان این مملکت امروز ایران جزء ١٠ کشور دنیا در این عرصه است امام کاظم ع را باید پیشرو در میدان طاغوت ستیزی معرفی کرد و از زندگی پر درس آن امام همام برای امروز خود غنایم معرفتی کسب کرد.

امام جمعه خمیر اضافه کرد: ویژگی مهم بعثت رسول الله (ص) این بود که شروع کننده نهضت های انسانی توحیدی در عالم است که نمونه ارزشمند آن انقلاب عزیز ماست انقلاب اسلامی مولود بعثت نبی مکرم ص است باید از تلاش های سربازان گمنام ملت در دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی قدرشناسی کرد زیرا در همین روزها با ورود به موقع و عالمانه خود شر اشرار زیادی که عمده تحت هدایت سیستم های جاسوسی رژیم صهیونیستی بودند را از سر ملت کوتاه نمود.

صالحی افزود: اینکه یک دولت تلاش کند ارتباط خود را با حضور مستمر در استان با بدنه مردم حفظ کند حقیقتا این رفتار در تراز انقلاب اسلامی است از آقای استاندار و سایر مسولان استان و شهرستان برای بسترسازی این مهم تشکر می‌کنیم انتظار مردم از این گونه سفرها رفع کلان مشکلات و معضلات مناطق است مشکل اساسی در استان هرمزگان اشتغال، مسکن، قاچاق سوخت وکم آبی است یکی از مشکلات بزرگ مردم خمیر مسئله بی توجهی به مقوله ته لنجی و سفرهای محدود جامعه لنجدار است دولت محترم باید مشکلات ساختاری و تبعیض گونه شهرهای اصلی که ورودی مناطق آزاد هستند که میراث سال‌های متمادی را مرتفع نماید مناطق آزاد باید نسبت به مشارکت در مسئولیت های اجتماعی خود اهتمام داشته باشند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول