اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

امام جمعه گرگان:دنیا در حال بسیج شدن علیه زورگویان عالم است

امام جمعه گرگان با بیان اینکه امروز جهان علیه آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس است، گفت: دنیا در حال بسیج شدن علیه این زورگویان عالم است.

امام جمعه گرگان:دنیا در حال بسیج شدن علیه زورگویان عالم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه گرگان اظهار کرد: امروز دنیا علیه آمریکا، اسرائیل، فرانسه و انگلیس است.

امام جمعه گرگان افزود: دنیا در حال بسیج شدن علیه این زورگویان عالم است و ان‌شاالله روزی تمام بنیان این زورگویان نابود خواهد شد و از بین می‌رود.

*حیرت جهانیان از پرتاب ماهواره ثریا

نماینده ولی فقیه در گلستان با اشاره به حوادث اخیر دو هفته گذشته در ایران و پرتاب ماهواره ایران، گفت: ماهواره ثریا و ماهواره‌بر صد، برای اولین بار از ایران پرتاب شد که باعث حیرت جهانیان شده است.

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه فناوری ماهواره‌ای جزو صنایع مهم است، گفت: ایران با وجود تحریم های ظالمانه به این فناوری دست پیدا کرده و دشمنان از این اقدام به شدت ناراحت هستند؛ آنها از این اقدام حیرت کرده و سریعا دست به تخریب پیشرفت‌های جمهوری اسلامی ایران در این حوزه زدند.

امام جمعه گرگان با اشاره به اینکه این اقدام جمهوری اسلامی ایران برای دنیا یک پیام دارد، گفت: کشوری که در این ۴۵ سال با انواع مشکلات روبرو بوده است، بدون وابستگی به شرق و غرب، پیشرفت مهمی را به دست آورده است؛ یقینا کشوری که می‌تواند به این اقدام دست پیداکند، مشکلات اقتصادی را نیز حل خواهد کرد.

* رژیم صهیونیستی حتی به مرده‌ها رحم نمی‌کند

آیت الله نورمفیدی به استفاده رژیم صهیونیستی از بمب های فسفری سفید اشاره کرد و افزود: این بمب سبب نابودی همه چیز می شود و موجودات زنده را از بین می برد؛ اسرائیلی‌ها قبرستان‌ها را شخم می زنند و حتی به مرده‌ها هم رحم نمی کنند. این چه دنیا و سازمان مللی است؟!

وی با اشاره به ۲۵ ماه رجب و سالروز شهادت امام کاظم (ع)، پیشاپیش این مصیبت را محضر امام زمان(عج) و مسلمانان تسلیت گفت.

آیت الله نورمفیدی همچنین با اشاره به ۱۹ بهمن، روز نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افزود: در این روز نیروی هوایی در مدرسه علومی محضر امام آمدند و ابراز وفاداری کردند.

گفتنی است برزعلی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته گرگان به سخنرانی پرداخت.

همچنین میز خدمت جمعی از ادارات شهرستان گرگان به‌مناسبت آغاز دهه مبارک فجر در مصلی وحدت گرگان برقرار شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول