اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

لزوم ساخت مدرسه اتمی برای تربیت متخصصان بومی

امام جمعه شهرستان سیریک با اشاره به سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اتمی به شهرسیریک گفت: مدرسه اتمی برای شهرستان مطالبه شده است تا چند سال دیگر که این مجموعه افتتاح می‌شود از نیروهای متخصص بومی استفاده شود.

لزوم ساخت مدرسه اتمی برای تربیت متخصصان بومی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محسن سالاری امام جمعه سیریک امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان ضمن  تبریک بزرگ روزی که شریف تر از این روز نیست علت بزرگی این حادثه  عظمت شخصی است که آن را خلق کرد آن حادثه  بعثت و  آن شخص  پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله وسلم است، اظهار داشت: خداوند با بعثت  روح دوباره‌ای به جسمی که مرده بود داد تا  جان تازه بگیرد. بعثت اتفاق افتاد و روح الهی به بشر تابید تا بالغ شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران همانند بعثت پیامبر بود که جان تازه ای به کشور های اسلامی و حتی غیر اسلامی بخشید که زیر بار حرف زور نروند. انقلاب  ما چهره اسلام ناب محمدی  را به جهان نشان داد.

امام جمعه سیریک ادامه داد: ایران پهلوی ذلیل بود تنها افتخارش ژاندارم منطقه  بود که از منافع آمریکا دفاع کنند نه از منافع خودش و به دستور آمریکا برادرانش را بکشد ولی به لطف خداوند  و امام راحل ما امروز  قدرت اول منطقه هستیم.

حجت‌الاسلام سالاری گفت: امروز  به لطف تبعیت  از ولی فقیه ایران، یمن خاری بر چشم آمریکا شده است.

وی با بیان اینکه شکر می کنیم از دولت انقلابی مردمی که در دهه فجر پروژه های را در استان ما کلنگ و به بهره‌برداری رساند نمونه اش بزرگترین مرکز اتمی کشور در شهرستان سیریک است، افزود: درخواست های داشتیم از معاونان رئیس‌جمهور که ساخت بیمارستان مجهز و کلنیک تخصصی و بحث توریست اسلامی است.

وی همچنین تأکید کرد:تصمیمات شهرستان نباید سیاست زده شود و دودش به چشم مردم برود.

امام جمعه سیریک تاکید کرد: مدرسه اتمی برای شهرستان سیریک در خواست کرده ایم تا چند سال دیگر که این مجموعه افتتاح می‌شود از نیروهای متخصص بومی استفاده شود.

سالاری اضافه کرد : انتظار داریم همانند قضیه آبشیرین کن نباشد که جای آب، گل تقدیم مردم کنیم که فلان نماینده بخاطر گرفتن رای که در فلان جا بیشتر  است باید در این نقطه  احداث شود نشویم بلکه باید با  تحقیقات بهترین مکان را انتخاب  کنیم.

وی ادامه داد: امروز کسی که در پای صندق رای حاضر شود و رای سفید بیاندازد همانند شخصی که در کربلا بود صدای کودکان تشنه را شنید ولی حرکتی نکرد و کسی که با  تحقیق  و انتخاب درست رای خود را به صندوق  بی اندازد همانند حبیب  و زهیر در کربلا است که به کمک امام خودش رفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول