اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تور ملی والیبال ساحلی؛ دبل قهرمانی آقاجانی و پورعسگری

تور ملی والیبال ساحلی پارسیان با قهرمانی تیم بتون آماده لیان به پایان رسید تا علیرضا آقاجانی و عباس پورعسگری بعد از شش روز دومین جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تور ملی والیبال ساحلی؛ دبل قهرمانی آقاجانی و پورعسگری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، مسابقات والیبال ساحلی تور ملی پارسیان که از سه‌شنبه دهم بهمن با حضور ۱۶ تیم آغاز شده بود، پس از برگزاری ۳۶ مسابقه به پایان رسید.

در دیدار رده‌بندی این رقابت‌ها تیم‌های پاریاب امیران گنبد (الف) و یگانه اسپرت به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده نخست گنبد (بهمن سالمی – ضرغام منصوری) دو بر صفر به پیروزی رسیدند و مقام سومی را از آن خود کردند.

یگانه اسپرت (محمدمهدیق رضایی– امیرحسین سلمانیان) با امتیازهای ۲۱ بر ۱۴ و ۲۱ بر ۱۸ نتیجه مسابقه را واگذار کردند تا به رتبه چهارمی تور ملی پارسیان اکتفا کنند.

در دیدار نهایی نیز تیم‌های بتون آماده لیان با بازیکنان مطرح مازندرانی (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری) و سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو) به مصاف یکدیگر رفتند و بتون آماده با درخشش ستاره‌های مازنی دو بر صفر حریف را شکست داد و به مقام قهرمانی دست یافت.

سنگ آهن با امتیازهای ۲۱ بر ۱۵ و ۲۱ بر ۱۹ نتیجه را واگذار کرد تا به مقام نایب قهرمانی تور ملی پارسیان اکتفا کند.

بدین ترتیب تور ملی پارسیان که از دهم بهمن آغاز شده بود، عصر امروز پس از برگزاری 36 دیدار به پایان رسید و رتبه‌بندی چهار تیم برتر به قرار زیر است:

بتون آماده لیان (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری)

سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی – مجتبی آرو)

پاریاب امیران گنبد (الف) (بهمن سالمی – ضرغام منصوری)

یگانه اسپرت (محمدمهدی رضایی– امیرحسین سلمانیان)

ساحلی بازان والیبال ایران فصل جدید و فشرده‌ای را با تور ملی بوشهر که از چهارم تا ششم بهمن برگزار شد، آغاز کردند و تیم‌های افروغ گستران افق جنوب (علیرضا آقاجانی-عباس پورعسگری)، سنگ آهن بافق (مهدی محفوظی-مجتبی آرو)، هتل کانیار علی‌آباد کتول (عبدالحامد میرزا علی-آرش وکیلی) و بتن آماده لیان (ابوالحسن خاکی‌زاده-سینا شوکتی) در آن رقابت‌ها در رتبه‌های اول تا چهارم قرار گرفتند.

دومین تور والیبال ساحلی نیز از دهم تا دوازده بهمن به میزبانی پارسیان برگزار شد و با دبل قهرمانی آقاجانی و پورعسگری به پایان رسید.

عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرپرست کل بر این مسابقات نظارت داشت و امیرحسین صادقی (سرپرست فنی)، حسن بازدرهوا (سرپرست داوران)، محمدامین شرکت‌اول (مسئول VIS)، ناصر احمدی‌پور (سرپرست زمین) و سعید صالحی به عنوان مدیر اجرایی او را همراهی کردند.

همچنین قضاوت تور ملی پارسیان برعهده اکبر مسیبی درچه، مسعود حمدانی‌پور، سید علی اکبر صدر، علیرضا صفری زاده میناب، مصطفی حیدری زاده، یاسین محمدی، سپهر سلطانی، حمید احمدیان و حسن مهاجر به عنوان داوران این رقابت‌ها بود.

استان خوزستان میزبان سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی است که از ۲۵ تا ۲۷ بهمن به نام تور ملی بندر امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و چهارمین تور ملی (کلوت شهداد) از ۷ تا ۹ اسفند در کرمان برگزار خواهد شد.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول