اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

آماده‌باش یک‌هزار و 700 نیروی شهرداری در زمان برودت هوا

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: یک هزار و ۷۰۰ نیرو و ۱۷۰ دستگاه ماشین‌آلات برای خدمت‌رسانی به مردم در آماده‌باش هستند.

آماده‌باش یک‌هزار و 700 نیروی شهرداری در زمان برودت هوا

محمد موحدی مجد مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در کرمانشاه اظهار کرد: بارش برف و برودت هوا از روزهای گذشته پیش‌بینی‌شده بود و ستاد مدیریت بحران و سازمان هواشناسی بارش برف را اعلام کرده بودند.

وی افزود: بنابراین ما در دهم بهمن‌ماه جلسه ستاد مدیریت بحران را در حوزه خدمات شهری و معاونت محیط‌زیست تشکیل دادیم به کلیه سازمان‌ها و مناطق درگیر در خصوص برنامه‌ریزی برای روزهای بارندگی اطلاع‌رسانی کردیم.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه با تصریح‌ این‌که همه همکاران در شهرداری پای‌کار آمدند، عنوان کرد: در این خصوص برنامه‌ریزی خوبی صورت گرفت، کلیه ماشین‌آلات و نیروهای انسانی نوبت‌بندی و تقسیم‌بندی شد.

وی ادامه داد: ما همه گزینه‌های محتمل اعم از شدت، زمان و میزان بارش را بررسی کردیم، احتمال یخ‌زدگی معابر و احتمال وقوع بحران در معابر و بزرگراه‌ها بررسی شد، با توجه به موارد پیش‌بینی‌شده مشکل خاصی در شهر نداشتیم.

موحدی مجد خاطرنشان کرد: ما در سطح شهر تعداد یک هزار و ۷۰۰ تن نیروهای خدمات و فضای سبز را به‌صورت نوبت‌بندی شده سازمان‌دهی کردیم، از شب گذشته تا صبح بارش به‌خصوص در مناطق چهار و هشت شدت داشت و همچنین در مناطق پنج و هفت شدت زیادی را شاهد بودیم.

وی اضافه کرد: به همین دلیل ما نیروها را به‌صورت سه شیفته سازمان‌دهی کردیم که حداقل در هر نوبت ۲۰۰ نیرو را داشته باشیم و مشکلی رخ ندهد، همچنین ۱۷۰ دستگاه ماشین‌آلات سنگین، نیمه سنگین و گریدر به‌کارگیری شد و شرایط به‌خوبی مدیریت شد.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: ما هنوز شرایط عادی را اعلام نکرده‌ایم و همچنان در شرایط اضطرار و آماده‌باش هستیم زیرا بارش ادامه دارد و با توجه به برودت هوا ممکن است فردا بحث یخ‌زدگی معابر را داشته باشیم.

وی یادآور شد: هماهنگی‌های لازم با ستاد مدیریت بحران انجام‌شده تا در صورت لزوم همکاری لازم را داشته باشیم و در این صورت مدارس درنهایت تأخیر کوتاهی داشته باشند.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول