اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مدارس لواسانات فردا غیرحضوری هستند

بخشدار لواسانات از غیرحضوری شدن مدارس در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد.

مدارس لواسانات فردا غیرحضوری هستند

محمدرضا علی‌اکبری، بخشدار لواسانات در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شمیرانات اظهار کرد: کمیته مدیریت بحران بخشداری لواسان از روزهای اخیر نسبت به هشدار نارنجی که ستاد مدیریت بحران استانداری تهران اعلام کرده بود، در محدوده شهری و روستایی اعلام وضعیت هشدار داده و از روزهای گذشته تاکنون در بخشداری مستقر است.

وی گفت: بنا به تعامل با دستگاه‌های متولی از همه مهم‌تر اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و مدیریت شهری و دهیاری‌های تابعه بلافاصله پس از شروع بارش نسبت به رصد و کنترل وضعیت مسیرهای روستایی و مواصلاتی بخش لواسانات اقدام شده و وضعیت مورد پایش و کنترل قرار گرفت.

بخشدار لواسانات بیان کرد: الحمدلله با همکاری عوامل محترم راهداری، شهرداری و دهیاری‌ها در حال حاضر مسیر مسدود نداریم و خدمات‌رسانی در خصوص برف‌روبی انجام شده است.

علی‌اکبری خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش دمای هوا و قطع بارندگی احتمالا شاهد یخ‌زدگی و لغزندگی معابر می‌باشیم لذا با توجه به مخاطرات احتمالی برای دانش‌آموزان با پیشنهاد رئیس محترم اداره آموزش و پرورش و هماهنگی فرماندار محترم این تصمیم گرفته شد که مدارس فردا 14 بهمن در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری برگزار گردد.

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول