اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهید ناصر رضایی احمدی: پیرو خط امام باشید

شهید ناصر رضایی احمدی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است جبهه‌ها را خالی نگذارید و پیرو روحانیت معتقد و خط امام باشید.

شهید ناصر رضایی احمدی: پیرو خط امام باشید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول و چه در نظر آید.

5163/ تبرک لحظاتمان با شهید ناصر رضایی احمدی

بسم‌الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ اشتَرى مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَأَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ فَیَقتُلونَ وَیُقتَلونَ

 

من رفتم تا اسلام زنده بماند. من می‌روم تا شرف و عزت و ناموس ما و اسلام بماند. من رفتم تا مکتب سرخ حسین که شهادت خون اوست زنده بماند.

برادران! گوش به فرمان امام باشید و از امام پیروی کنید. هر که از امام پیروی کند از خدا پیروی کرده و هر که از خدا پیروی کند بر باطل غالب و پیروز 

درود و سلام بر رزمندگان اسلام که جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند و نگذاشتند که استکبار جهانی بر ایران اسلامی حکمفرما شود.

جبهه‌ها را خالی نگذارید و پیرو روحانیت معتقد و پیرو خط امام باشید.

برادران حزب‌الله! هر که علیه اسلام حرف زد به او جواب دندان‌شکن بدهید،‌ نباید به خاطر فامیل و پدر و مادر از اسلام پشتیبانی نکنیم و بخاطر اینها ساکت بنشینیم که اگر چنین کرده باشیم خیانت به خون شهیدان صدر اسلام تاکنون کرده‌ایم.

مثل خاندان وهب باشید. جوانانتان را به جبهه بفرستید و حتی جسد او را هم تحویل نگیرید زیرا مادر وهب فرمود سری را که در راه خدا دادم پس نمی‌گیرم.

دعای توسل و کمیل و عاشورا و دیگر دعاها را از یاد نبرید که بهترین دوا و تسکین دردهاست، همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید.

نگذارید دشمنان بین شما جدایی بیندازند و شما را از روحانیت جدا کنند.

برادران و خواهران با هم دعا به جان امام کنید، خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا. آمین یا رب العالمین.

حزب‌الله می‌میرد، سازش نمی‌پذیرد

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول