اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری بیش از 4000 ویژه‌برنامه دهه فجر در کردستان

رئیس ستاد دهه فجر استان کردستان از برگزاری بیش از 4 هزار ویژه‌برنامه در ایام‌الله دهه فجر در استان خبر داد.

برگزاری بیش از 4000 ویژه‌برنامه دهه فجر در کردستان

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات رئیس ستاد دهه فجر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: دهه فجر نقطه عطف تاریخ ملت ایران و سرآغاز حاکمیت ارزش‌های الهی و معنوی و نقطه رهایی ملت ایران از یوغ استبداد داخلی و استعمار خارجی است.

وی پیرامون ویژه‌برنامه‌های  این ایام فرخنده در استان فرهنگی کردستان افزود: بیش از ۴ هزار ویژه‌برنامه در کردستان برگزار و ۶۳۷ پروژه به ارزش بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در این ایام در کردستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: در طول دهه فجر امسال در قالب ۲۴ کمیته تخصصی برنامه‌های متنوعی از قبیل افتتاح پروژه‌های عمرانی، برنامه‌های تبیینی در سطح ادارات و مراکز آموزشی، تبلیغات محیطی، برگزاری جشن‌های مردمی و ایستگاه‌های صلواتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی و هنری، اهدای ده‌ها هزار بسته کمک‌های مومنانه و کمک جهیزیه، اعطای وام محرومین از سوی ارگان‌های حمایتی و غیره را شاهد خواهیم بود.

سادات همچنین برپایی نمایشگاه دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به ویژه در مرکز استان کردستان، برپایی میز خدمت از سوی مدیران دستگاه‌های دولتی، ورود کاروان قرآنی برنامه محفل به استان کردستان همراه با برنامه‌های متنوع فرهنگی و معنوی، اکران فیلم‌های جشنواره فجر، تئاتر خیابانی، ویژه‌برنامه‌های جشن و شادی در مساجد شاخص استان خصوصا در ایام بعثت پیامبر گرامی اسلام در شهرها و روستاها با مشارکت آحاد مردم و همایش علمای شیعه و سنی را از دیگر برنامه‌های شاخص ایام‌الله دهه فجر در کردستان برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیکی ایام سرنوشت‌ساز انتخابات و مسئله غزه برنامه‌های این دهه با دو پیوست فرهنگی و تبیینی  پیرامون این دو موضوع مهم برگزار می‌شود.

رئیس  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در پایان گفت: با انسجام و همکاری بین دستگاه‌های دولتی و کمیته‌های تخصصی ستاد دهه فجر همراه با حضور و مشارکت پرشور مردم در جشن‌های دهه فجر، به ویژه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، شاهد برنامه‌های باشکوه و متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته در طول این ایام خجسته بوده و نقشه‌های شوم دشمنان را در ایجاد روحیه یأس و ناامیدی در بین اقشار جامعه نقش بر آب خواهیم کرد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول