اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

خبرهای دست اول از طرح ارتقای امنیت اجتماعی کهگیلویه با ده‌ها دستگیری و کشف قاچاق

فرمانده انتظامی کهگیلویه از دستاوردهای خوب اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

خبرهای دست اول از طرح ارتقای امنیت اجتماعی کهگیلویه با ده‌ها دستگیری و کشف قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از دهدشت؛ سرهنگ سید محمد موسوی از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز و کشف 1600 لیتر سوخت قاچاق و دستگیری 31 قاچاقی کالا در این شهرستان خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر اظهار کرد: این طرح با مشارکت یگان‌های انتظامی و با تعامل پلیس راهور و با هماهنگی مرجع قضایی در محل‌های پر تردد و میادین شهر با هدف ارتقای نظم و امنیت و آسایش و آرامش مردم با محوریت پیشگیری از تردد خودروها در ساعات ممنوعه و خودرو های فاقد پلاک و پلاک مخدوش و موتورسیکلت‌های فاقد مدارک و مزاحم به امنیت و آسایش مردم به مرحله اجرا درآمد.  

وی افزود: در این طرح ۶۹ دستگاه خودرو، ۴۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف و به پارکینگ انتقال داده شدند. 

موسوی تصریح کرد: ماموران در ادامه این طرح ۲۵ نفر به جرم سرقت،  ۱۱۱ نفر معتاد،  ۱۴ نفر سارق،  1 نفر قاچاقچی مواد مخدر،  ۱۲ نفر خرده فروش مواد مخدر،  ۴ نفر به جرم مفاسد اجتماعی، 1 نفر به جرم مالی و اقتصادی، 31 نفر به جرم قاچاق کالا و ۱۶۴ نفر به جرم سایر جرایم دستگیر، ۱۵ قبضه سلاح  و ۱۶۰۰ سوخت قاچاق کشف و ضبط کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح‌های مختلف انتظامی از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه جرایم و ناهنجاری اجتماعی در شهرستان از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول