اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مهم‌ترین درخواست‌ها در هرمزگان احداث اقامتگاه‌های جدید بومگردی و تفریحی بود

نماینده تام‌الاختیار وزیر و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: مهم‌ترین درخواست‌ها در هرمزگان احداث اقامتگاه‌های جدید بومگردی و تفریحی بود.

مهم‌ترین درخواست‌ها در هرمزگان احداث اقامتگاه‌های جدید بومگردی و تفریحی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، میثم آسو پا  مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز شنبه ۱۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با بیان این مطلب گفت: در سه روزی که در استان هرمزگان در اداره‌کل میراث‌فرهنگی مستقر بودیم با حضور مردم توانستیم موضوعات مختلف در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی را موردبررسی قرار دهیم.   

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به اینکه مهم‌ترین چالش‌های ما در استان موضوعات گردشگری و میراثی بود، افزود: مهم‌ترین آن در حوزه گردشگری و احداث اقامتگاه‌های جدید بومگردی و مراکز تفریحی است.  

وی ادامه داد: به‌واسطه توجه ویژه رئیس جمهور و مهندس ضرغامی وزیر میراث‌فرهنگی نسبت به این مسئله، اعتبارات مناسبی برای استان هرمزگان در نظر گرفته‌شده است. 

آسوپا اظهار کرد: باهمت سرمایه‌گذاران و مردم استان هرمزگان شاهد این خو اهیم بود که علاوه بر مناطق آزاد، بخش‌های دیگری از استان هم رشد و رونق ویژه‌ای در حوزه گردشگری داشته باشد.  

نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی افزود: موضوعات چالشی حوزه میراث در استان، بافت و حریم بوده که با مشورت همکاران در ستاد توانستیم راهکارهای مناسبی برای این منظور پیدا کنیم که در ایام آتی در جلسات مختلف با حضور مسئولین وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی انشا الله این موضوعات هم مرتفع خواهد شد.  

 وی بابیان اینکه جلسات حل مسئله یکی از محوری‌‌ترین فعالیت‌های این سفر بود، ادامه داد: سرکشی و بازدید از پروژه‌های گردشگری که دچار چالش‌هایی با وزارت نیرو، راه و شهرسازی و مجموعه‌های دیگر مثل جهاد کشاورزی داشتند، انجام شد.  

آسوپا تأکید کرد: امیدواریم این بازدیدها و رسیدگی‌ها اثربخشی کافی را داشته باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول