اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

درخشش تیم دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات ۲۰۲۴ تایوان

تیم دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات جهانی تایوان ۲۰۲۴ توانست در رشته فنی و مهندسی مقام چهارم را کسب کند.

درخشش تیم دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات ۲۰۲۴ تایوان

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، تیم دانش‌آموزی ایران در مسابقات جهانی علوم و اختراعات جهانی تایوان ۲۰۲۴ که با حضور ۲۸ کشور برگزار شد، توانست در رشته فنی و مهندسی مقام چهارم را کسب کند. 

مهدی رشیدی جهان نماینده علمی و سرپرست تیم ایران با اشاره به موفقیت تیم منتخب دانش‌آموزی ایران در مسابقات علوم و اختراعات جهانی تایوان ۲۰۲۴ ، اظهار کرد: این دوره از مسابقات با حضور تیم‌های منتخب به مدت ۵ روز و در روزهای ۲۸ ژانویه تا ۲ فوریه به میزبانی کشور تایوان برگزار شد.

وی ادامه داد: این مسابقات به عنوان یکی از معتبرترین مسابقات جهانی توسط وزارت آموزش تایوان و مرکز علوم و آموزش تایوان برگزار می‌شود، که ۲۸ کشور در این مسابقات، برگزیدگان مسابقات داخلی خودشان را اعزام کردند.

رشیدی جهان افزود: در رشته فنی و مهندسی، ۴۱ تیم از ۲۸ کشور به مرحله نهایی رسیده بودند که در این مرحله، تیم دو نفره ایران پس از تیم‌های تایوان، آمریکا و روسیه موفق به کسب مقام چهارم این دوره از مسابقات جهانی علوم و اختراعات تایوان ۲۰۲۴ شد.

وی گفت: مهراد فریدی و ایلیا حاجی به عنوان نمایندگان ایران در رشته فنی و مهندسی در این رویداد جهانی شرکت کردند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول