اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب گشایش یافت

دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب از امروز در 20 هزار دبیرستان سراسر کشور گشایش یافت.

دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب گشایش یافت

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های دانش‌آموزی مدرسه انقلاب از امروز در ۲۰ هزار دبیرستان سراسر کشور گشایش یافت.

 نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب ۱۲ سال است که در دهه فجر در سطح مدارس متوسطه دوره اول و دوم برگزار می‌شود و به دنبال روایت دیروز، امروز و فردای انقلاب توسط دانش‌آموزان است.

تاریخ استعمار ، استقلال خواهی مردم ایران، پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و ضرورت شرکت در انتخابات از مهم‌ترین موضوعات غرفه‌های نمایشگاه مدرسه انقلاب است.

مراسم نمادین افتتاح دوازدهمین دوره نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب نیز امروز در مدرسه فرهنگ تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: این مدرسه با یاد شهید مرادی ساخته شد که بر علیه استعمار غرب ابستاده بود؛ سال‌ها گذشت؛ انقلاب به پیش رفت و این مدرسه باز هم با تقدیم شهیده فائزه رحیمی خاطره ساز شد.

وی ادامه داد: این شهیده معلم که دوران تحصیلش را در همین مدرسه گذرانده بود، قبل از اینکه دوره معلمی خود را تمام کند تبدیل به معلم و اسطوره‌ای برای ما شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاج‌علی‌اکبری با بیان اینکه حضور این شهدا و خانواده‌های شهدا موجب رونق نمایشگاه مدرسه انقلاب شده است، گفت: دانش‌آموزان این مدرسه هم در غرفه‌های مدرسه انقلاب، ارائه‌های بسیار خوبی داشتند. در غرفه‌ها به خوبی با قدرت و تسلط کافی نشان دادند در مورد حقایق تاریخی به خوبی مطالعه کرده‌اند.

وی با بیان اینکه امروز در جهان شاهد هستیم که آرمان فلسطین گسترش یافته است، اضافه کرد: باید خدا را شکر کنیم که در سایه قرآن و اهل بیت(ع)، نه تنها به اهداف خود و به قله‌های پیشرفت خواهیم رسید، بلکه در عملیات سنگین شناختی دشمن موفق خواهیم بود.
پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول