اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

آغاز غربالگری اسکلتی-عضلانی دانش آموزان عضو هلال احمر

معاون درمان هلال احمر از آغاز اجرای طرح غربالگری رایگان اسکلتی عضلانی دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال غنچه های هلال در استان تهران خبر داد.

آغاز غربالگری اسکلتی-عضلانی دانش آموزان عضو هلال احمر

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری پیمان نامدار، معاون درمان و توانبخشی  هلال احمر امروز در مراسم افتتاح طرح غربالگری رایگان  غنچه های هلال که وضعیت اسکلتی و عضلانی را غربالگری می کند، بیان داشت: اکنون تعداد بالگردها و آمبولانس ها و نیروهای امدادی در هلال احمر کشورمان را هیچ کشوری ندارد.

وی ادامه داد: برای ایجاد رضایت مندی در مردم اجرای غربالگری وضعیت اسکلتی عضلانی بین دانش آموزان ۶ تا ۱۲ سال اجرا می شود.

نامدار اضافه کرد: اگر پیشگیری ها زودتر انجام می شد هزینه های زیادی به سلامت کشور وارد نمی شد.

معاون درمان و توانبخشی هلال احمر افزود: این طرح بین دانش آموزان عضو سازمان جوانان هلال احمر و اعضای کانون های عنچه های هلال احمر اجرا می 

حجت الاسلام سید هاشم المدنی، رئیس سازمان جوانان هلال احمرنیز اظهار داشت: اولویت ما در هلال احمر  توجه به پیشگیری است. اگر سلامت جوانان خود را حفظ کنیم موفقیت های زیادی خواهیم  داشت.

رئیس جوانان هلال احمر خاطرنشان کرد:از وزارت آموزش و پروش به دلیل همکاری در اجرای طرح یاد شده تشکر می کنیم و این طرح شروع شده اما برای آن پایانی نداریم و باید غربالگری ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، طرح غربالگری رایگان اسکلتی و عضلانی بین دانش آموزان ،کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال به این شکل اجرا می شود که افراد ساده در این سنین در سطح استان تهران می توانند  به مرکز توانبخشی هلال احمر مراجعه کنند و در مراحل بعد این طرح در سطح کشور اجرا خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول